Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Vi prøvde en sjelehenting her om dagen. Jeg fikk se mitt/mine kraftdyr og endelig oppleve en aldri så liten trommereise. Jeg så bare glimt, men det er første gang, så det begynner nok å åpne seg nå  :)

Jeg blir ledet gjennom hulen. På andre siden står det en ulv. Ulven tar meg med gjennom fjell og underganger. Vi møter vulkaner og lava og fortsetter oppover til toppen. På veien møter vi også en bjørn. Brunbjørn. På toppen kan jeg skimte et sverd.

Under hele reisen opplevde jeg et trykk på halsen. Det var som noe tungt lå på halsen, samtidig som magen vibrerte veldig fort. Dette er første gang jeg har opplevd. Selv om jeg ikke så reisen så veldig tydelig så kan jeg huske de bildene jeg fikk opp..

Sjamanen sa også at han fikk besjeder om å tenne et blått lys og la det brenne opp. Kan det ha noe med halschackraet som har fargen blå som han sa? Jeg tror dette selv siden jeg merket veldig klart at det var trykk på halsen under trommingen.

Hva tror dere?
Hva med ulven, bjørnen og sverdet?
GjenopprettetMedlem
Trykket mot halsen kan tyde på at du fikk healing på en blokkering der.

Når det gjelder ulven, bjørnen og sverdet, vil du nok treffe dem igjen i senere reiser og lære mer om dem da  ;D