Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Utenomjordiske vesen har inntatt jorden for å helbrede den.
Jeg fikk besøk inni sjela av en utenomjordisk,noe sykt ble fjernet gjennom nesa
og noe ble plantet der i stedet.
På øde steder og særlig nær vann kan man møte utenomjordiske stasjonert der.
Jeg var i en sjamanistisk tilstand da dette skjedde
og siden da har jeg ved gjentatte sjamanreiser opplevet at en utenomjordisk faktisk er til stede i ånden.
En hjelper fra en ikke så fjern stjerne.
Jeg husker ennå at jeg kikket mot stjernehimmelen den kvelden dette skjedde første gang,
da var det en stjerne som drev å utmerket seg,pulserte og kommuniserte med meg.
GjenopprettetMedlem
Spennende, har du fler slike opplevelser ?
Det hadde vært interessangt å høre mer om dette
Tina
GjenopprettetMedlem
Ja,den utenomjordiske melder sin ankomst ved mikro-bølge lyder,eller ultra-bølger,som susing i øret.
Da begynner bildeoverføringen,jeg ser inn i en meget vakkert oppbygget livsform,rare byer og landskap.
Første gang jeg møtte dem viste de meg innsiden av romskipet,den hadde former som tok pusten fra meg.
Ikke akkurat slik man forventer seg innsiden av et alien-fartøy,det var mer en svært levende organisme.
Jeg forstod det slik at de befinner seg på samme planet som åndene,der er de synlige.
De driver å doktorerer jorden vår,særlig rensing av hav og innsjøer.
Jeg tror de elsker vannet og setter det høyt i kurs.
Jeg synes det hele er meget pussig,for det skjedde i kjølvannet av mitt studie av visdommen til Terence Mckenna.
Han har et spennende syn på dette med de ekstra-terrestrielle.

Anonymous
"teleterkji":
Jeg synes det hele er meget pussig,for det skjedde i kjølvannet av mitt studie av visdommen til Terence Mckenna.
Han har et spennende syn på dette med de ekstra-terrestrielle.

Hvilket syn har han på dem? Det er vanlig i Ayahuasca-seremonier at flere ser utenomjordiske romskip. Jeg leser en bok av L.Luna - P.Amaringo - Ayahuasca visions.Der Ayahuasca-sjamanen Amaringo har tegnet rundt 40 store bilder av sine egne Ayahuasca-visjoner og på flere av disse er det romskip.
En San Pedro-sjaman(i Shaman`s Drum nr 69 fra 2005) som også har drevet på med Ayahuasca sa at en av forskjellene mellom San Pedro-erfaringer og Ayahuasca-erfaringer var dette med at via Ayahuasca så fikk en mer kontakt med utenomjordiske og sånt - mens via San Pedro - mer ang det som er av vår jord. Selv om det er individuelt sa han ang forskjeller og erfaringer så tror jeg han er inne på noe

GjenopprettetMedlem

åååå takk for at dere forteller
Er det noen sted man kan se disse bildene David?
og
teleterkji ikke vær redd for å fortell mere
nettsider
jaja, skal stoppe nå.... ikke mase mer
Tina
Anonymous
http://www.pabloamaringo.com/
http://www.pabloamaringo.com/paintings.html
Boka Ayahuasca Visons er ganske stor da...og fargerik

Og han forklarer hva bildene handler om ganske utdypende.

GjenopprettetMedlem
Det gleder meg å høre at du har tatt i mot helbredelse fra di utenomjordiske. Og at du virkelig har fisk i inleggene dine.
Må di utenomjordiske stå deg bi
GjenopprettetMedlem
"David":
http://www.pabloamaringo.com/
http://www.pabloamaringo.com/paintings.html
Boka Ayahuasca Visons er ganske stor da...og fargerik
Og han forklarer hva bildene handler om ganske utdypende.

takker og bukker lagret og klart til lesing, men det er da f* at alt er på engelsk *sukk*
Tina
Anonymous
Er det flere som har opplevd utenomjordisk kontakt, og har lyst å fortelle om det?
Ahrefs [Bot]
Dette er absolutt et spennende tema! Kontakten med kosmiske vesener er en viktig del av sjamanveien, kanskje spesielt i disse tider hvor vår jord har en unik mulighet til å tre inn i det opplyste, kosmiske fellesskap. Som David sier er det ganske vanlig å bli møtt av utenomjordiske vesener under arbeidet med ayahuasca. Dette kan foregå på mange måter, samtidig eller over lengre tid. Det begynner gjerne med en kontakt og en forespørsel om man er interessert i et videre samarbeide. Dette samarbeidet krever ofte at man tar et ordentlig oppgjør med seg selv og sine egeninteresser. Skal en igjennom hele serien av renselser de kan tilby kan dette være en tidkrevende prosess. Både fordi det er nært forbundet med selve DNAet i våre legemer (Dette molekylet består i virkeligheten av langt flere par enn det ene vi kjenner og de roterer rundt en sentral akse av ren sannhet), og fordi prosessen er avhengig av ens egen vilje til å gi slipp. De har imidlertid svært avansert utstyr som tar bevisstheten ut av den psykofysiske kroppen mens operasjonenen foregår slik at man kan leke i fred og slipper å være i veien for prosessen. Da opplever man deres vanvittig vakre skip og verdener mens de sakte men sikkert trener ens bevissthet i å oppfatte en mer naturtro illusjon enn den vi sliter med i dag.
De vesenene som lever i vannet oppfatter jeg ikke som utenomjordiske. For meg har de en nær tilknytning til denne planeten, selv om de har muligheten til å reise mellom stjernene. I India og Tibet kalles disse vesenene naga-er, det tilsvarer ormer eller drager på godt norsk. De er vesener med en nær tilknytning til vannelementet som innehar en dyp og gammel visdom og lever i krystallinske byer i underjorden. Tunnelene deres er gode ganger til andre bevissthetsfelt. Hvis man vil ofre seg sitt ego, og la de spise/operere det, deler de gjerne visdommen med seg....
Et indisk eksempel på hva en kan lære av dem: Nagarjuna (=Ormenes lys, Arjuna er også navnet på et tre som er en viktig medisin i ayurveda), også kjent som den andre Buddha, fordi han ble regnet som en fullstendig opplyst mester og som den som startet den andre omdreining av lærens hjul, hadde nær kontakt med naga-ene. Han hentet ned prajnaparamitasutraen fra disse da de hadde bevart den siden Buddhas tid, for på den tiden fantes det ingen mennesker som fattet denne dype læren. Den korteste versjonen av prajnaparamita sutraene eller de transcendentale visdomssutraene er den som er kjent som hjertesutraen. Prajnaparamita blir ofte symbolisert som et kvinnelig vesen, hun de kaller Sophia blant gnostikerne. Den er kort og konsis og virkelig verdt å studere. I tantriske kretser blir det sagt at Nagarjuna også ble en tantrisk mester som levde rundt 700 år. Historiene om naga-enes visdom og trollbindende evner er forøvrig utbredt i alle indiske tradisjoner, også sjamaniske og hinduistiske.
:namo sarvajnaya:
Jeg har noen scannede utgaver av Amaringos bilder, her er ett med både UFOer og subakvatiske verdener. Her er deler av forklaringen til bildet:
THE SUBLIMITY OF THE SUMIRUNA
In the centre we see an opening to the subaquatic worlds. The first region belongs
to the fair-haired mermaids, to the pink and the black dolphins, and to the white
yakurunas. The second one belongs to the red yakurunas, to the Hitrodos, and to
the blue and red mermaids. The third region belongs to the black yakurunas, to the
pato-bufeos [duck-dolphins], and to the black mermaids.
Through this hole the great characters of that world send a suminma to space with
the help of the ancash silfos [blue sylphsj who transport him in a glass tube, which
is the lupuna colorada [red lupuna, Cavallinesia sp.]. There we see him now, the
sumiruna, standing on a ball of high-pressure gas, ready for levitation. He wears
skins of the boa, trousers of ray-fish with feet of yangunturo [giant armadillo], and
his hat is a macaw called yura-guacamayo.
Two acorones or giant boas open their mouths to let the animals and yakurunas
used by vegetalistas give their farewells to the great sumiruna. White mermaids
make the capsule levitate. Flying saucers hurry to receive it, and to accompany it in
its astral travel.
Kjøp boka så kan dere lese mer om den komplekse ikonografien!
GjenopprettetMedlem
Her er masse lesestoff:
http://www.galactic.no/rune/GjenopprettetMedlem
Jeg må nok innrømme at psilocybin og harmalin var teleskoper for meg den kvelden jeg møtte en utenomjording,eller en undersjøisk,tentakler hadde den ihvertfall,og den presset meg mod bakken mens operasjonen foregikk.
En edderkopp ble jaget vekk,jeg husker den løp avgårde skremt.
Ikke en fysisk edderkopp,en sykdomsånd.Den taklet ikke lyset jeg ble operert med.

Anonymous
Jeg kommer over noe som Terrence McKenna skrev i en bok om hva soppen Psilocybinen sa til han om at den ikke egentlig kom fra Jorden - men en annen planet - om det er sant eller ikke får en jo vurdere selv å bedømme - men spennende lesning iallefall:
"I am old, older than thought in your species, which is itself fifty times older than your history. Though I have been on earth for ages I am from the stars. My home is no one planet, for many worlds scattered through the shining disc of the galaxy have conditions which allow my spores an opportunity for life. The mushroom which you see is the part of my body given to sex thrills and sun bathing, my true body is a fine network of fibers growing through the soil. These networks may cover acres and may have far more connections that the number in a human brain. My mycelial network is nearly immortal, only the sudden toxification of a planet or the explosion of its parent star can wipe me out. By means impossible to explain because of certain misconceptions in your model of reality all my mycelial networks in the galaxy are in hyperlight communication across space and time. The mycelial body is as fragile as a spider's web but the collective hypermind and memory is a vast historical archive of the career of evolving intelligence on many worlds in our spiral star swarm. Space, you see, is a vast ocean to those hardy life forms that have the ability to reproduce from spores, for spores are covered with the hardest organic substance known. Across the aeons of time and space drift many spore-forming life-forms in suspended animation for millions of years until contact is made with a suitable environment. Few such species are minded, only myself and my recently evolved near relatives have achieved the hyper-communication mode and memory capacity that makes us leading members in the community of galactic intelligence. How the hypercommunication mode operates is a secret which will not be lightly given to man. But the means should be obvious: it is the occurrence of psilocybin and psilocin in the biosynthetic pathways of my living body that opens for me and my symbiots the vision screens to many worlds. You as an individual and man as a species are on the brink of the formation of a symbiotic relationship with my genetic material that will eventually carry humanity and earth into the galactic mainstream of the higher civilizations.
Since it is not easy for you to recognize other varieties of intelligence around you, your most advanced theories of politics and society have advanced only as far as the notion of collectivism. But beyond the cohesion of the members of a species into a single social organism there lie richer and even more baroque evolutionary possibilities. Symbiosis is one of these. Symbiosis is a relation of mutual dependence and positive benefits for both of the species involved. Symbiotic relationships between myself and civilized forms of higher animals have been established many times and in many places throughout the long ages of my development. These relationships have been mutually useful; within my memory is the knowledge of hyperlight drive ships and how to build them. I will trade this knowledge for a free ticket to new worlds around suns younger and more stable than your own. To secure an eternal existence down the long river of cosmic time I again and again offer this agreement to higher beings and thereby have spread throughout the galaxy over the long millennia. A mycelial network has no organs to move the world, no hands; but higher animals with manipulative abilities can become partners with the star knowledge within me and if they act in good faith, return both themselves and their humble mushroom teacher to the million worlds all citizens of our starswarm are heir to."
---------
Terence McKenna forsket i over 30 år på sjamanismens røtter og etnofarmakologiens relasjon til åndelig utvikling før han døde i 2000. Særlig interessert var han i å utforske bevissthetsformene han kom i kontakt med via organiske tryptamin-baserte planter som psilocybin og dmt(Ayahuasca). Ayahuasca og Psilocybin har jo også visse like kjemiske sammensetninger - det er også noe å tenke på. Og hva er likheter og ulikheter mellom Ayahuasca-erfaringer og Psilocybin-erfaringer? Noen som kan fortelle om det i sine erfaringer med begge plantene?
En ting er sikkert og det er at nå er det så flott å søke på forumet igjen - så mye spennende informasjon lagret og en kan finne lettere tilbake til gamle tråder og sånt.

Anonymous
TAKK for tipset om prajnaparamita-sutraen!
OG Mc Kenna: "a mycelial network" oh yeah
Anonymous
"Kolibri":
Er det flere som har opplevd utenomjordisk kontakt, og har lyst å fortelle om det?
Som svar på ovanstående fråga, så har även jag haft utomjordisk kontakt i övervärlden. Jag har dock inte ägnat mig åt shamanism så frekvent de senaste åren, att jag utforskat det närmare.
Under en resa 2003 eller 2004 i övervärlden, österut, hittade jag "det blå" och där fanns en armé av utomjordiska varelser, som var redo. VAD de var redo FÖR, frågade jag inte för jag var lite rädd (hade för första gången, lite svårt att hitta tillbaka) men det var inte för att föra krig, denna armé fanns... den hade ett annat syfte, det kändes helt klart.
När jag läser om
teleterkjis upplevelse:
Så fick jag en känsla för att det hör ihop... med mitt "stora blå"

Anonymous
Som siste del av en reise opplevde jeg noe som jeg uten tvil ser på som en "utenomjordisk" opplevelse.
Jeg befant meg i en slags sfære av lys i forskjellige grønne nyanser. Jeg var flytende og kunne ikke føle kroppen min, bare pusten og sinnet (innsiden av hodet). Grønne og hvite lyskuler svevde rundt meg og jeg ba disse lyskulene om å gi meg healing.
Så skjer det noe helt utrolig. Det kjennes ut som ribbena mine blir dratt/presset fra hverandre og jeg kjenner smerte i brystet, uten at det gjør vondt (skjønner?). Jeg kjenner at det skjer et eller annet inne i brystet på meg, pusten blir på en måte tyngre. Så er det som om usynlige hender tar ut lungene mine og holder dem opp mot et lys som stråler ned mot meg/oss.
I dette øyeblikket slutter jeg å puste og jeg tenker,"herregud nå dør jeg!".
Men det tar bare et øyeblikk så settes lungene på plass igjen, og jeg kjenner at jeg fylles av dette grønne lyset. Det bølger igjennom meg og på disse behagelige bølgene bringes jeg tilbake.
Da jeg åpnet øynene i mørket på soverommet, ser jeg opp i taket og listene rundt i hele rommet er selvlysende el. som om det kommer lys inn langs dem.
Det føltes ømt i brystet der denne "oprasjonen" foregikk og jeg følte meg så utrolig lett til sinns.
Det ble oppdaget en "liten sak" på ene lungen min for et par år siden og nå er jeg spent på om de finner noe på neste undersøkelse!!!

Anonymous
Så flott at du fikk hjelp kira

Anonymous
"Lie":
Under en resa 2003 eller 2004 i övervärlden, österut, hittade jag "det blå" och där fanns en armé av utomjordiska varelser, som var redo. VAD de var redo FÖR, frågade jag inte för jag var lite rädd (hade för första gången, lite svårt att hitta tillbaka) men det var inte för att föra krig, denna armé fanns... den hade ett annat syfte, det kändes helt klart.
När jag läser om teleterkjis upplevelse:
Så fick jag en känsla för att det hör ihop... med mitt "stora blå" 
Dette var mitt 1:e skriftlige inlegg her på sjamansonen ... og jeg kunne ikke huske alt da, men nu har jeg lest i mine notater:
Det var på en reise till öster, som jag kom til den blå verden. Där var koller som egentligt var store öyer... og öyenstikker i kjempeformat. Store vekster med kjöttetende blad krullede seg rundt meg og kraftdyret mitt. Jeg ble redd när jeg tappede kontakten, med kraftdyret, for en stund, men så blev hun fri, från den klebrige veksten.
Vi reiste videre og treffed på en armé med blå figurer med meneskelige kropper, men deres hoden var trekantet, uten öyer og med et riflet mönster. De bare sto der og tittede, uten att si noge. Så spelte de upp en filme med en militärarmé, så jeg forstod att de var en armé og jeg ble litt undrene om deres formål... men de sa ikke noe.
Jeg fikk en fölelse om at de vhor klar og sto der og ventede... Men på vad? Menneskene på jorden?
Trommen kallade på hjemmereise, så vi kunne ikke spörre hva de ville.
På denne reise var det vanskeligt att finne veien hjem og jeg ble redd för 1:e gang, ved en trommereise. Jeg kjente også at hele meg, ikke kom hjem ved 1:e försöket. Jeg fikk gjöre om reisen hjem 3 ganger, för hele meg var med.
Så var det.
GjenopprettetMedlem
Hei Lie,det var en mycket sterk opplevelse du hadde.En heftig trance.
Jeg har lest at romskip besøker jorden i bølger,og er en i dyp trance på et kraft-sted,kan en være heldig å bli "koplet opp".(bortført?)(bergtatt?)
Visjonene i psyko-tropiske planter kommer også i bølger,eller trancer,så disse plantene er helt "in tune",med universets organisme,og det som skjer der til enhver tid.
Den kvelden jeg hadde ute-sitting med sjaman sopp,var på forhånd arrangert av utenomjordiske.
Andre ganger har det vært forfedre ånder,de vet på forhånd hva som er nyttig for oss å gå igjennom.
Så sender de motiverende energier i meg først,får meg ut i naturen,opp i heia,og så er det i gang.
Lurer på hva jeg møter på denne sommeren,når varmen og været er slik ladet av trolldom?

GjenopprettetMedlem
Jeg var med i en research til en bok om Liv mellom Liv regresjon ( reise dit vi er mellom livene /inkarnasjonene våre ).
Jeg husker ikke alt jeg sa, for jeg var i dyp hypnose ; men jeg leste skriptet senere og hadde kommentert det med utenomjordiske vesener ....
- At de reiser til oss i nettopp bølger ( jeg hadde aldri lest noe sånnt på forhånd) , litt som når vi gjør trommereiser/ reiser i meditasjoner osv.
De besøker oss for å observere , dele , gi beskjeder mm .
"teleterkji":
Andre ganger har det vært forfedre ånder,de vet på forhånd hva som er nyttig for oss å gå igjennom.
Ja !
De vet alltid hva vi trenger , mer enn vi vet det selv...
Det var sånn jeg opplevde dem .