Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hei , tenkte jeg skulle dele en opplevelse med dere.
Når jeg mediterer , visualiserer jeg,at jeg drar opp til universet, der opplever jeg en sånn fred og harmoni. Det er som balsam for sjel og kropp.
Når jeg titter på hendene mine ser jeg en lysaura rundt, jeg hører samtidig vakre vibrerende toner.
I det siste har det kommet engleskikkelser, spesielt en mannlig. Han har en aura av blå og litt lilla i rundt seg. Det stråler en enorm kraft ut av ham. Han tar meg i hendene og vi danser rundt, dette for at jeg skal føle meg trygg.
En gang tok han meg med, og jeg ble plassert i et rom som var lyslilla. Jeg hører en svak lys tone, dette er tonen for lilla, sier han. Etterpå blir rommet forvandlet til gull, jeg hører en tone som er dypere, dette er tonen for gull, sier han så. Rommet blir så forvandlet til rosa, den tonen jeg da hører går rett til mitt hjerte. Det oppleves som at det går en streng fra denne tonen og rett inn til mitt hjerte, og det vibrerer voldsomt .Jeg kjenner en kribling i hele kroppen, og jeg får nærmest en ekstatisk opplevelse. Denne tonen inneholder et hav av kjærlighet. Litt i "ørska" våkner jeg av meditajonen, og går resten av dagen med en herlig og svevende følelse i kroppen.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Kolibri
Sikken en smuk oplevelse du har haft... Vdiunderligt dejligt for dig
Tak fordi du delte den med os andre..
Hilsen Shamanen

Sensis [Crawler]
Inspirert skrivning, inspirerende å lese. Oppløftende. Jeg fikk som en del i erfaringen din.
Mvh. Ailo Gaup
Anonymous
Takk for det.

Det er så mye jeg lurer på, og mange ganger etter en sånn opplevelse har jeg enda flere spørsmål. Hva betyr dette, som jeg opplevde der og da. Ja, ja alt til sin tid.
Yahoo Slurp [Bot]
"Kolibri":
Takk for det. 
Det er så mye jeg lurer på, og mange ganger etter en sånn opplevelse har jeg enda flere spørsmål. Hva betyr dette, som jeg opplevde der og da. Ja, ja alt til sin tid.
Hej Kolibri
Ja det er normalt man har alle de spørgsmål, men du vil få svar på dem, ellers må du bede om at få svar... Men nogle gange vil du opdage at der sker noget som så sætter noget andet du har oplevet i relief... og så får du svaret den vej.
Hilsen Shamanen

W3C [Linkcheck]
Hei.
Så fantastisk, flott at du delte det med oss.
Ja, det er ofte en sitter der med flere spørsmål enn før, men svarene vil komme ettehvert. Husk det er bare du som har dine svar og ikke vi andre. Lykke til med flere reiser.
Klæm.
Anonymous
Hei.
Takk skal dere ha. Ja, nå har jeg funnet dette forumet, og her får jeg mange svar om det jeg lurer på. Er så mange flinke folk her.

Også er det morsomt å lese om hva andre har opplevd.

Yahoo Slurp [Bot]
"Kolibri":
Hei.
Takk skal dere ha. Ja, nå har jeg funnet dette forumet, og her får jeg mange svar om det jeg lurer på. Er så mange flinke folk her. 
Også er det morsomt å lese om hva andre har opplevd. 
Hej Kolibri
Det er så sandt det du skriver, med så mange flinke folk... og om at læse hvad andre har oplevet, for så føler man sig ikke alene, hvis man selv har oplevet noget uforståligt, - eller noget man ikke ved hvad er.... Men det er sket og det er virkeligt. Så rejs mere ud i universet, og fortæl os andre om dine oplevelser.
Tak fordi du vil dele dem med os..
Hilsen Shamanen