Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej alle
Her vil jeg gerne fortælle om en oplevelse jeg havde i denne verden ikke den øvre verden:
Jeg måtte se om jeg kunne finde ud af, hvad det er, der sker med mig og alle de oplevelser jeg har været igennem. Og den nærdød i morges, og som blev så brat afbrudt. Min vrede, min uforståenhed og min frustration måtte jeg bare have klarhed på. Så jeg går en tur ud i naturen.
På et tidspunkt skal jeg over en bro for at komme hjem. Broen fører over en kanal. Jeg stopper altid der og kikker ned i vandet. Og i dag skete der noget vidunderligt. Medens jeg står der og er meget bedrøvet og ikke kan finde ud af det, begynder fiskene at komme op til overfladen. Først en, så flere og flere, og til sidst var der flere hundrede fisk, som det så ud til, kom op for at hilse på mig. Og jeg kunne lugte den specielle lugt af fisk. Jeg begyndte bare at græde, det var helt vildt, jeg har aldrig oplevet noget lignende, det var bare så smukt. Og da slog det mig så: Hvordan har du overhovedet kunnet tvivle? Og da åbnede mit hjerte sig igen, og jeg fik et fredfyldt pusterum. Så her sidder jeg igen, igen og vil skrive om de oplevelser jeg skal gennemgå. Jeg tænker på hvor lang tid, mine strabadser vil vare, og som Gud sagde mig: ”Lige så længe det er nødvendigt, for dig at lærer”
Hilsen Shamanen

Snappy [Bot]
For en vakker og Guddommelig trøst og hjelp du fikk i dag! Blir helt rørt her jeg sitter og leser! Slike øyeblikk er verdt mer enn all verdens edlestener.

Anonymous
En utrolig vakker opplevelse. Det gikk rett til hjertet på meg.

GjenopprettetMedlem
"Shamanen":
Hej alle 
”Lige så længe det er nødvendigt, for dig at lærer”
Etter et rituale skal man se etter tegn i naturen, fortalte en indiansk medisinmann meg...slik kan man oppdage om man er i harmoni med Den store kraften.
Etter det du skriver, forstår jeg at du lever et velsignet liv.
Med ydmyk labb, Reven
GjenopprettetMedlem
For en fantastisk opplevelse!
Kali Cherell

Yahoo Slurp [Bot]
"reven":
Etter det du skriver, forstår jeg at du lever et velsignet liv.
Med ydmyk labb, Reven
Hej Reven

Ja jeg har været meget heldig, og er velsignet med et vidunderlig liv nu, men som du nok kan læse har det været meget hårdt at komme hertil... På under 4 mdr. blev jeg kaldt op af de højere magter (jeg har ikke gået på nogle kurser) og gennemgik 7 indvielser, så det var en prøvelse... Samtidig brækkede jeg begge albuer og en tå, og den ene albue er så knust, at den aldrig vil blive normal. Men den gave jeg fik for det, er så VIDUNDERLIG, at jeg ville gøre det igen til enhver tid.
Så mit råd er: tag det første skridt så er I på vej... Og lad jer ikke stoppe, af noget. Det er det hele værd.
Hilsen Shamanen