Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg ligger på rommet mitt, da den universelle tonen kommer. Den er i rommet, den er i meg, den er overalt den vakre tonen. Jeg kjenner en kjærlighet komme mot meg som en bølge, en så stor kjærlighet at jeg ikke helt klarer å ta imot. Mitt hjerte kapsler seg inn, lukker seg, men fortsatt er det en liten åpning til å ta imot denne kjærlighetsbølgen. Jeg vil så gjerne åpne opp hjertet på vidt gap, for denne bølgen, med tankene er jeg helt med. Men det hjelper lite når kroppen stivner og hjertet blir kaldt. Jeg fikk ihvertfall kjenne en liten flik av denne kjærlighetsbølgen. Guiden min gjør bevegelser over pannen min, og over hjertechakraen. Han er så vakker der han svever rundt, med en roterende blålig aura over seg. Jeg har vent meg til dette synet, å se denne skikkelsen foran senga og når han svever rundt. Han forsøker å hjelpe meg med å åpne meg, men jeg har stort sett strittet imot.
Kanskje jeg en dag vil klare å åpne hjertet helt, det ser jeg frem til.
Ville bare dele dette som jeg går igjennom nå

Anonymous
Takk for at du deler. Kjenner meg igjen

Anonymous
Vakkert er det, Fønix. Det ser ut til at du har god hjelp, så du lykkes nok.

FAST Enterprise [Crawler]
Så vakkert! Bare vent.... en dag vil du lykkes.
Kristine (tullskjurmamma)
Anonymous
Du er iallefall på rett vei...Stå på kjære venn!
Anonymous
Flott at du kan sette ord på din situasjon.

Min erfaring skal du komme videre må du finnee svaret på hvorfor du er redd og stritter i mot.
Søk i deg selv, be dine hjelpere om hjelp på og finne svaret..Det kan være at prosesse tar tid og den kan være smertefull, men du får en indre ro og trygghet over deg etterpå.
Lykke til ..