Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Når jeg har samtaler med mine hjelpere og åndelige veiledere,skjer det mange ganger når jeg vil slutte samtalen,at de bare prater videre.Det kan mange ganger være plagsomt når man snakker med andre prsoner,det er som om de der oppe vil holde det i gang.Enkelte jeg har snakket med,lurer på om det har tørna for meg,for dem høres det ut som om jeg prater med meg selv,fordi jeg har prøvd å stoppe dem der oppe mens jeg har hadt en samtale med folk.Det er forstyrende.
Hva skal jeg gjøre for å få sluttet samtalen med dem,når jeg sier det er nok?
GjenopprettetMedlem
:lol: :lol:

Etter som jeg har hørt så har de sin egen personlighet, sin egen humor, og sin egen vilje. Og kanskje DE ikke er ferdig, og har noe viktig å fortelle? 

Det er nå i hvertfall en stor gave du har, at du er i stand til å snakke med dem!

Mvh Stridshjelp
Anonymous
For et vidunderlig problem!! :icon_biggrin:

Har du tatt en skikkelig prat med dem om dette, og forklart dem situasjonen for deg?
Eller kanskje de har noe viktig å fortelle?
GjenopprettetMedlem
Eller rett og slett litt fandenivoldske  :badgrin:....... :P........ :innocent2:

Kanskje de tar igjen på noe? Kanksje har de opplevd noe av det samme fra deg?
Neida, de har vel noe viktig de skal si. Men har en kamerat som kan oppleve at de faktisk ikke lukker dører seg. Å særlig hvis det er noe han har nektet å innse eller ta til seg. Da står dørene alltid på vid gap. En gang ropte han ut " se til helsike å dra med dere døra".....å da smalt døra skikkelig igjen. Dette når han var hjemme alene selvsagt. Nå er kameraten min litt mer oppmerksom, å dørene et mindre problem.

Men, det var jo en annen side på saken.  :biggrin:
Anonymous
hehe høres ut som festlige typer. Noen skravler og skravler, og slik er det nok på den andre siden også.
Ok, jeg forstår problemet ditt, og jeg vet ikke om jeg kan komme med noen gode råd. Men det eneste er at du kan love de sin fulle oppmerksomhet, så snart du har anledning.
Det jeg lurer på er når de fortsatt prater, hva sier de da. Kommuniserer de kun med deg, eller kan det også gå på at de gjerne vil si noe til de andre personene som du har rundt deg da?
GjenopprettetMedlem
Om de prøver å kommunisere med de andre,vet jeg ikke.Men har snakket med dem om å slutte av når jeg sier det,enten fortsetter de bare eller ler hjertelig.Vet ikke hvor mange ganger jeg bare måtte le når de er på det verste.
Det er ikke det at det er noen plage for meg,men vil gjerne prate litt med andre uten at de skal blande seg inn.Dette skjer ikke bestandig(kanskje det har med temaet vi snakker om?)
Jeg er en fullt oppegående person.
Man tør jo ikke snakke om sånt,for som regel vet man jo hvilken oppfatning folk har hvis du sier du hører stemmer,(ser dem noen ganger.Slike ting har ligget i min familie i generasjoner.