Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Før jeg begynte å surfe og lese her på sonen hadde jeg en merkelig opplevelse som ikke er helt lett for meg å plassere. Ikke var det drøm, ikke meditasjon, ikke dagdrøm, men det vekket meg og gjorde meg nysjerrig på nettopp " hvem er egentlig jeg". Skulle gå inn i dusjen en morra, og jeg husker at jeg løfta det ene benet over kanten, deretter ble jeg sugd inn i ett sort hull. Plutselig opplevde jeg at jeg kravlet for livet oppetter veggen av en kjempestor krukke, Jeg fikk tak i en snor, liane, og kjempet meg videre oppover. Var livredd for å falle ned, for under meg var det ett svart bunnløst hull. Tenkte at faller jeg ned nå, så er jeg død. Jeg såg oppover mot lyset, og ville opp, opp, opp. Til slutt hadde jeg ikke mer krefter igjen, jeg gav opp og fallt ned og gjennom en trang mørk kanal . Forferdelig angstfullt, dødsangst. Jeg ble slynga ut i den andre enden, ned i en lys og god hage. Det var lys, sol, planter vann, lyder , helt godt å være, men jeg kan ikke huske at jeg hadde kropp, eller at det var andre menneskekropper der, bare at jeg var lykkelig og jeg følte meg ikke alene. Jeg var plutselig tilbake i baderommet, merket at jeg lo, så kom undringen... Hva skjer med meg? Følte meg på en merkelig måte gladere og friere etter dette. Har begynt å bevege meg mere rundt , ved å reise og ved å undersøke ting jeg før bare gikk forbi, f.eks. sonen her

og at jeg før likte best å bare surre rundt i min egen verden, har jeg nå mye mer behov for kontakt med andre mennesker, har masse energi, av og til litt mye.Tegner og maler på en ny og mere kraftfull måte, elsker dans, kropp, stemme,lyd, tromme osv.....Lurer på, hva skjedde egentlig?
Anonymous
det du hadde va en åpenbaring på at det er noe mer dær ute.
at du fikk en liten del av det.
det var også ting dær som fikk dæ te å våkne . som du selv sier energien er på topp.
menn ikke stress , du vil få det du ska ha ,
kansje gjennom farger, tromme , eller dans.
men ikke bli redd neste gang ikke kjemp imot. da får du se mer av det .
men som noen sa
se forbi det du ser . det er altid noe bakom
klem
håp du ble klokere he he

GjenopprettetMedlem
Takk for vise ord, skal prøve på det.