Francis [Bot]
Ja, det var en flott ide!Â

Sensis [Crawler]
Engler er med i mitt univers og grensen mellom engler og veivisere og indianere er perforert. De hÞrer alle til der oppe. De med fjÊr og vinger er som en blanding av fugler og oppÞyde Ändevesener. Noen engler som vi kjenner den fra illustrert bibelhistorie eller glansbilder kan vÊre sukkersÞte, men ikke alle engler er slik.
Jeg har fÄtt nÊrhet til engler etter at Jesus kom tydeligere inn i min sjamanerfaring.
Jeg syns jeg ser at religioenen i opprinnelig forstand er en oversettelse av Ändelige erfaringer. Generasjoner av kristne har skapt en tradisjon, en energi, har skapt forstÄelseskategorier, som vi kan bfuke til Ä nÄ Den Ene.
For meg er sjamanens vei Ä prÞve Ä nÄ Den ene, altsÄ Ä fÄ et en til en forhold med Kraften, om den kommer fra dyreverdenen, planteriket, menneskes sfÊre eller det guddommelige.
Selv om man mÞter myriader pÄ trommereiser, dyreflokker, englehÊrskarer, sÞker jeg Ä treffe den ene. Den ene er Guden med mange ansikter.
For meg er altsÄ religionen en form for energistige, som vi kan gÄ pÄ fra hverdagssinnet, gjennom labyrintens mange etasjer til vi kan bli ett med Den ene.
I denne forstand hĂžrer engleerfaring til Den Ăžvre verden.
Jeg vil be om at innlegg om engler, veivisere, lysende forfedre, Gud, Buddha og andre visjoner fra det hĂžye skal plasseres i den kategorien.
Takk for forslaget.
Med vennlig hilsen Ailo Gaup
Sensis [Crawler]
StrÄlende...er det din visjon, dine ord eller... Jeg spÞr fordi du har satt det i anfÞrselstegn.
Til alle: Les dette hÞyt og sakte for deg selv, sÄ du gir denne teksten en sjanse til Ä transportere deg inn i bildene.
Mvh Ailo
Anonymous
Jag mötte âenglerneâ för inte sĂ„ lĂ€nge sedan, skrev i anfĂžrselstegn fordi jag citerar mig sjĂ€lv ur det jag skrev etterpĂ„ reisen den gang.
"ailo":
Jeg vil be om at innlegg om engler, veivisere, lysende forfedre, Gud, Buddha og andre visjoner fra det hĂžye skal plasseres i den kategorien.
Flyttet den jeg.
Mvh,
Thomas
GjenopprettetMedlem
Takker sÄ mye trumman *logre*
Anonymous
enig der. kjempe forslagÂ

Yahoo Slurp [Bot]
Hej TrummanÂ
Tak fordi du delte din oplevelse med os andre. En smuk og vidunderlig beskrivelseÂ
Hilsen ShamanenÂ