Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Den første jeg møtte som er i guidegruppen min, er en indianerhøvding. Han kom fram for meg under en workshop med Matthew Manning for endel år siden. Etter hvert kom en buddhistmunk (som ga meg et laaaangt foredrag fra tiden vi jobbet sammen i et kloster i Tibet, og også kjeft for at jeg har "glemt" kunnskapen fra den tiden), en dame, moren min, bestemoren min, en sjaman med en ulv, så kom katten min og til slutt en ørn. Alle har forklart meg hvilken oppgave de har for meg i dette livet, noe som er en utrolig gave og trøst!

I vinter hadde jeg en nydelig engleopplevelse. Jeg hadde akkurat lagt meg på kvelden da noen store,hvite vinger la seg godt over meg som en dyne. Det var en helt spesiell opplevelse.

Jeg har også hatt små kanaliseringsopplevelser.
GjenopprettetMedlem
høres nydelig ut !

love
GjenopprettetMedlem
Er jo det,da. det er litt av en gjeng  8) Og det fine er at alle har sin egen plass og oppgave.
FAST Enterprise [Crawler]
For en flott opplevelse det må ha vært, at en engel kom og spredte sine beskyttende vinger over deg.
Kristine :wub:
GjenopprettetMedlem
Hei Kristine. Ja, det var veldig spesielt. Sov godt den natta :wub: Og husker følelsen veldig godt.
GjenopprettetMedlem
"arkadia":

I vinter hadde jeg en nydelig engleopplevelse. Jeg hadde akkurat lagt meg på kvelden da noen store,hvite vinger la seg godt over meg som en dyne. Det var en helt spesiell opplevelse.

Da vet du at du har noen som passer på deg da vet du ;)
Og det er godt å vite :D

jonathan