Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Viste ikke helt hvor jeg skulle legge dette hen, men satser på at det passer inn her.
Fikk ikke sove i natt, så begynte å kommunisere med skikkelsene som vandret rundt i rommet. Etterhvert kom jeg inn i en fredelig og harmonisk tilstand. Kjærlighetsenergien jeg merker fra disse er fantastisk. Jeg havnet inn i et stille landskap, der jeg hørte en nydelig tone. En buddha figur viste seg i et svakt glimt.
Opp i alt dette begynte jeg å få syner. Jeg syntes ikke de var så hyggelige de synene. Først kom ulven. Etter det så jeg en merkelig mann som kom flyende. Han fløy lavt. Mørkt hår og helt blek i ansiktet og øynene.
Neste syn var virkelig ekkelt. Først så jeg en arm som strakk seg opp av en kiste. Det var en lysblå farve i det rommet der kisten lå. Kvinnen som lå i kisten hadde en meget vakker lysblå kjole. Hun reiste seg sakte opp av kisten og så bort på meg

Ansiktet hennes var forferdelig å se på. Det holdt på å gå i oppløsning/forråtnelse, og jeg kunne skimte skjelettet.
Kan det bety en egodød?
GjenopprettetMedlem
Egodød-garantert.
Jeg aner at denne drømmen er et arbeid med frykt for doden.
Kjenner meg igjen i denne kiste-drømmen,har hatt endel ekle drømmer selv om begravelse,lukten av sjasmin-rose-formaldehyd,ekle orgel-toner.
Med ønske om gode drømmer i tiden som kommer.
ha det godt.

Anonymous
Det har vaert litt ekkelsyn hos meg også!

Nutch/CVS [Bot]
Da jeg leste innlegget ditt tenkte jeg på det negative manlige og det negative kvinnelige. Og begge to har jo det positive som motpart. Og alle fire er i hver av oss samtidig. Men:
da jeg ville skrive svar var det et feil med datamaskinen min eller på nettet og alt var blokkert. Jeg måtte slå av maskinen og nå, etter to timer virker den som vanlig.
Jeg vet ikke hva du gjør med sammenhengen. Kanskje det var også to forskjellige ting . . .
hilsen
Gåååja
GjenopprettetMedlem
Nok en nødvendig renselse på vei mot fellestanken. Ser ut som du gjør viktig arbeid. Lykke til.
Anonymous
takk for svar

Jeg satte meg ned og prøvde å spørre selv, hehe. Jeg er veldig flink til å råde andre folk til å gå inn i sitt indre og finne svarene selv. Det va nu rette tøtta som sier det

Men det er vel kanskje ikke så lett for sin egen del. Man ser ikke skogen for bare trær osv.
Jeg spurte hva det skulle bety, den merkelige mannen og han selv dukket opp, og sa: " Jeg er mørket i lyset. Du kan frykte eller elske meg. Valget er ditt"
Når det gjelder kvinnen, er kansskje teleterkijj inne på noe. Å arbeide med min frykt for døden.
Det var et nydelig rom der kisten lå i, og kisten var veldig vakkert utformet. Det var et behagelig lysblått rom. Hun selv var nydelig, bortsett fra ansiktet. Det var et makabert syn.
Her fikk jeg bare beskjed om at selve døden er vakker i seg selv. Kvinnen i kisten var meg, men en ny del.
Anonymous
"Gåååja":
Da jeg leste innlegget ditt tenkte jeg på det negative manlige og det negative kvinnelige. Og begge to har jo det positive som motpart. Og alle fire er i hver av oss samtidig. Men:
da jeg ville skrive svar var det et feil med datamaskinen min eller på nettet og alt var blokkert. Jeg måtte slå av maskinen og nå, etter to timer virker den som vanlig.
Jeg vet ikke hva du gjør med sammenhengen. Kanskje det var også to forskjellige ting . . .
hilsen
Gåååja
Da jeg leste innlegget ditt fikk jeg en reaksjon. Av og til får jeg et fysisk tegn når mine hjelpere vil meg noe. Jeg fikk et voldsomt utslag da jeg leste svaret ditt.