Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hei,alle sammen

.Vil,gjern fortelle dere om,en opplevele som,jeg opplevde for mange,år siden.
Jeg,misten min,far,da jeg var svært ung.En,kveld da,jeg kjørte hjem fra min,kveldsvakt,da jeg plutselig følte at jeg ikke var alene i,bilen.Jeg tok,da et raskt blikk,i setet ved siden av meg,og der ''satt min far''.Det første tanken jeg da tenkte''hva gjør du her?Du er jo død.Men,han satt helt rolig,med hendene i fanget,og hadde på seg den,samme skjorten,som den dagen han døde.Tankene for da igjennom hodet,mitt,jeg tenkte samtidig,hvorfor sier du ikke,noe til,meg..Nei,han bare satt der helt''rolig''.Og,plutselig,like fort som han,hadde''vist''seg.ble han,borte.Dette,var en sterk,opplevelse for,meg.Jeg,fortalte om,dette til,noen kolleger,men dem sa at ,jeg hadde''trodd det'innbilt meg det,ikke ferdig,med sorgen min,osv..Trodde,kanskje at jeg var i ferd med ,å bli,''skrullete...Men,dette skjedde jo,3 år etter min far's død.Men,jeg er i dag,sikker,på at dette!ikke var en,såkalt''ønske inbilling''...
Hadde,vært,flott,om noen av dere andre her på forumet,som eventuelt har opplevd noe,lignende,vil dele den,opplevelsen med meg.
En,fin dag til,alle fra,Wilma

Yahoo Slurp [Bot]
Hej Wilma
Det var sikkert en lige så stærk oplevelse for dig, som det var for mig, da jeg så min far efter hans død (han havde været død i 9 år) Min far kom for at sige undskyld, diin far kom måske for at se hvordan du havde det?
Når en afdød dukker op er det en stærk oplevelse for dem der ser dem.
Hilsen Shamanen

GjenopprettetMedlem
Tror åndene er overalt, og enkelte av oss har sansen for å se de, utviklet seg mer, enn hos de som ikke "ser". Tror alle har denne sansen , men enkelte har ikke hatt tid til å utvikle den, de har hastet for fort forbi..Man kan til og med danse med åndene,( har skrevet dikt om det)....så ingen ting er umulig, og vi er ikke rare om vi ser, hører eller aner ting, det er bare en naturlig del av livet vår...Jeg pleier å si: sånn er det bare...

Anonymous
Ja, sandra så är det. Vissa är bra på tennis, andra på golf.
Anonymous
Hei Wilma1
Det var nok en sterk opplevelse for deg, dette møtet med din far. Jeg har og hatt sånne opplevelser i den senere tid. Kan fortelle om en sånn opplevelse. Jeg fikk meg fortalt en meget sterk historie som gjorde meg urolig og opprørt. Hadde problemer med å sovne om kvelden. D a "kom" min avdøde mor til meg, hun strøk meg over håret og sa " dette er ikke sant" Jeg ble veldig rolig etter det og sov godt resten av natten .
Kristine
Francis [Bot]
Det var nok en strek opplevelse for deg ja! Og jeg er ikke i tvil om at du såg din far, og ikke bare innbilte deg det. Jeg har ikke evnen til å kunne se (ikke som jeg har erfart enda) men til å høre åndene kan jeg. Min far kan se, og utfra hans historier er jeg ikke i tvil på at man kan se åndene. Så ikke tvil på det du opplevde!
Anonymous
Hei,til dere alle sammen.

.Vil,si tusen takk,for at dere har delt deres egene,opplevelser med meg.Veldig,godt,å høre at,andre også,har opplevd det,samme.Men,ja ærlig sagt så,var det en veldig sterk,opplevelse.
Vil,samtidig,fortelle dere noe annet jeg opplevde.Det var i 1998,min søter var alvorlig syk,og vi alle visste dengang,at det bare dreide seg om tid,før hun skulle forlate oss.Jeg,våknet da,eller jeg kan si det,på denne måte,jeg var vel kanskje,i en tilstand i mellom søvn/våken,da jeg plutselig så,min,søster stå ved sengen min,å ser på meg.Jeg visste da at hun,var død.Men,det jeg enda lurer på den dag i dag,er at hun viste seg for meg,slik hun engang var som,barn,ei lita jente..Ikke som den voksene kvinne hun dengang var.
Er,det noen av dere,som,om,mulig kan ,forklare meg dette?..Da,jeg ofte! tenker på,hvorfor viste hun seg for meg,som den lille jenta hun engang,var.
Ønsker ,dere alle en fin kveld,fra,Wilma