Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg pleier å avslutte dagen med en kort meditasjonstund før jeg sovner, og starter den ved å trekke ned en lyssøyle nedover meg.
Får liksom en bedre ”tilhørighet” og forbindelse  på den måten. Da takker jeg for alt dagen har gitt meg, og  kan også be om hjelp til div. løsninger...
Da jeg gjorde dette i går kveld framkom det plutselig en slags ”engel” i søylen... Det så ut til å være en han. Lang skjortel, langt halvmørkt hår, men uten at han lyste opp, om dere skjønner...
Så strakte han ut hånden til meg... og med et så ble jeg redd... ”Har han kommet for å hente meg”, tenkte jeg, og fikk dødsangst. Da forsvant hele det deilige synet...og jeg sovnet. Og jeg våknet da til en ny dag...  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
:) Han ville nok "bare" vise deg noe :)
er nok ikke din tur - enda  :w00t:

Tenk å få besøk av en engel  :wub:

Klem
Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Takk du...  :wub:

Ja, går utifra det....  :biggrin:
Og så fort frykten setter inn, så blir en frakoblet fra kilden...  :shock:
psbot [Picsearch]
ja, tenk om ikke frykten hadde satt en stopper for møte.....
det kan vi jo bare fantasere om :innocent2:

du møter han nok igjen, vil æ tro
GjenopprettetMedlem
Fantastisk Sjelevenn. Å du vil nok møte han igjen ja!  :wub:
GjenopprettetMedlem
En flott opplevelse min venn, du vil nok oppleve
å møte engelen igjen.

Takk for at du deler opplevelsen med oss

klem fra RITA :wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg tror nok du har skremt han med frykten sin .
Han kansje har kommet med tanke på å bli kjent med din kunstneriske sjel.
GjenopprettetMedlem
En skikkelse som ligner meget på ham du beskriver, bisto meg under healing de to siste dager.

Jeg sto og følte meg som orgelrør, organ-pipes, for denne energien som strømmet gjennom meg og videre gjennom hendene. Tanker om kristusenergien kom opp.
Så takk for at du deler.
GjenopprettetMedlem
Sukk...  så det var dit han tok veien...Sandel Wood  ;)
GjenopprettetMedlem
Hadde det ikke vært kjekt om vi enkelt kunne skyve frykten til side... Du vil nok få se ham igjen, tviler ikke på det. Og den frykten vil du få kontroll over etter hvert. Det tar litt tid å venne seg til det, at en faktisk ser de. Men når du har kommet over den bøygen så er mye gjort.
Hva han egentlig ville deg, er det bare du som kan svare på. Du kan jo ta en reise og spørre ham?
GjenopprettetMedlem
Sjelevenninne, det er jo det du er, jeg takker virkelig så mye, og har bedt ham om å oppsøke deg ... hvilket ble kvittert med et alvorlig "Ja". Han er så stor, han kan være mange steder ...