Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
psbot [Picsearch]
ka e kunst og ka e dikt?
kem bestemmer om du skriver bra eller dårlig?
noe som e bra for meg, trenger slettes ikke være bra for deg
det e så deilig å kunne lire av seg tanker og meninger, uten å tenke på om det e riktig skrevet eller satt opp på den riktige måten.
æ e gla for diktsiden på debattsonen, der vi "vanlige" skrivebordspoeter kan utfolde oss, uten å bli hakket på for det ene eller det andre.....takk og takk
GjenopprettetMedlem
Tror du har tolka det litt feil, hakker ikke noen, jeg. Men diktet ble til en dag jeg fikk dårlige tilbakemld fra et annet kanal. Skriver og mine tanker ned, og har aldri tenkt å såre noen, ikke min stil. Men hvis du leser det en gang til så ser du vel at det ligg litt ironi i det. Vi skriver alle på våre måter, og alle tolker vel det skrivne på forskjellige måter. Og det var det jeg slik som ville formidle i diktet. Beklager hvis du følte deg såret, men diktet var ikke ment å såre NOEN personer.
mvh sandra
psbot [Picsearch]
uff sandra.

det va nettopp diktet ditt som fikk mine tanker til å rulle videre. synes det va så kort og godt, og sa så mye.
du har definitivt ikke såret meg, og æ skjønte ironien. æ har også fått dårlig tilbakemeld fra andre steder, nettopp derfor en stor takk til sjamansonen og alle de som leser diktene våre.
(selvfølgelig tar æ imot kritikk, men den må jo helst være litt konstruktiv, da.

)
GjenopprettetMedlem

ja sånn er det,,noen liker mora og noen liker dattera..men vi skriver med den pennen vi har.. og pytt, pytt, alle liker jo ikke det vi skriver,men for meg betyr det lite, skriver nå likevel, med den pennen jeg har..og noen ganger kanskje gir våre små dikt glede for andre( håper nå det iallefall)... og kritikk tåler vi vel, men noen ganger har jeg tenkt, at hva kan en kritiker bedre enn de som skriver dikt..en kan ikke lære diktskriving , det er bare slikt som kommer ut.dikt skal skrives med egne ord, og ikke slik en kritiker tenker,,,
mvh sandra
GjenopprettetMedlem
dette var stor kunst!fra hjertet!godt!