Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
SEO Crawler
I want to become a buddha
I just need to come, and come again
I long to pass into nirvana
I just need to pass
it into
(Beth, Sue and) Diana,
first
I will be a spiritual man
with my dick in my hand
and tabloids screaming
in my mind
down there, sticking out of my behind
I am the President of
Wankers for Enlightenment
psbot [Picsearch]
la det stå (brukte læreren å skrive på tavla)
til.......
GjenopprettetMedlem
Du er fortsatt en ung mann, Torstein..

SEO Crawler
"Liljee":
Ja takk, begge deler 
:biggrin:

:icon_biggrin:
:wink:

Knis
Sålenge det derran tominutters diktet (mekka i wanker-tempo) ikkje e sletta, føle eg meg forplikta (av ettermælekjønnsdriftige grunner) til å presisere at
innholdet har ikke selvbio-gra-fisk karakter, nei tvert om, det va et lite spark hitomogditom
Ellers så e d jo gode karrieremuligheta i å skape et kurs, bok og foredragskonsept som garantere forsinka aldring, økt materiell velstand (via tankens makt - la no folk sleppe å jobbe) og sterkere og progressivt mer langvarige orgasma (etter kvert, med lang nok trening, mange nok dyre kurs, og - viktig - ved å komme på et
høyere nivå, blir de konstant, 24-tima i døgnet...Man skal drikke
mye væske for å kunne delta i dette eksklusive opplegget)
Igrunn en modell som tar det meste av newage på kornet, og har potensiale til å konkurrere alt det andre ut
(Kjøp aksja nå, bare 1000000000000000000000000000000000000000000099,99 kroner regnet i au`no)
Ceno:
Eg skriv d i edit-modus førr ikkje å gje meir liv t den her tråden (

)
GjenopprettetMedlem
Han streli, - det vakkje kukent!
Regne med du også har storkunderabatt på bleia førr ekte mainnfolk og melde mæ tvert ut av hainnjagernesmainnsførrenigssangkor, tar med mæ blinkan og vassdrokken slamp - Selskapet e vel for sikkerhets skyld børsnotert?
I og med at du ikkje har nevnt nåkka slogan dreste æ mæ tell å foreslå; What comes around, goes around!
Og motto; Vi kan si nei, men gjør det ikkje!
Alternativt kan man jo prøve ut «Feel the magic of wankers for enlightenment.» -
http://www.sloganizer.net/en/GjenopprettetMedlem
"torstein":
Eg skriv d i edit-modus førr ikkje å gje meir liv t den her tråden (
)
Det e vel antakelig best

(Også kalt Pinoccio)
Men æ peise no bare på med gamle gode ordtak fra samlinga tell en ainna kar æ også har stor respekt førr...
http://www.youtube.com/watch?v=LFXEoM5pmIc