<t>Vad jag betyder för någon annan är ganska ointressant* vad andra betyder för mig tål att undra över* fick tag i många gåtfulla svar när jag inverterade det* tänkte på hur du ser ut och vad som bor i dig* gjorde upptäckten att jag inte har någon säker eller känd bild av vem du är* lite speciell situation* jag skriver in i det okända och jag vill göra det* Ailo tolkade min livsuppgift efter ett möte med en ihålig vit ren som jag försökte få en rörelse i till att vara att skaka liv i kärleken* kärlek och liv är samma för mig* varför behövs det skakas liv i något redan levande?
Att vara i det som känns angeläget är nästan omöjligt eftersom närhet är ett naturligt språk för mig* jag vill vara nära fysiskt för då ser jag och kan utmanas inuti* det jag ser vill jag se som en blind* jag vill utforska med hela min varelse* du sprang många varv och hoppade runt i mångas världar* jag vill bara gå nära och känna hur andetagen blir djupare och djupare* den sång och den dröm jag har är inte avklädd utan mycket närmare än så* mycket personligare och mer utelämnande än det nakna* den jag känner bor i dig är redan nära* men ändå så långt borta*
Skönt att du finns tiden känns mycket mer närvarande och det bor vågor i mitt blod vars danser lockar in sanningar i min kropp och färgrikt seende i mina ögon tankarna jag vill säga rör dig just nu men du är inte nära så orden blir tystnad
Svar
"Idag kommer bara halva sms fram verkar det som...de slutar med "viss text saknas" "
Vad vore kärleken utan SVAR :redface:</t>