Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
<t>let go let go let go

nononononono

letgoletgoletgolet

nonononono

letgolegologo

release.and.ease

nono

lgolgulgogolonono

rililigologonogo

logogogogogogogo

gogogaga ...

gugu</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Det hjalp. It's gone.</t>
GjenopprettetMedlem
<t>nono

gugugur rugileliell

lugugu gulagull

agogo</t>
GjenopprettetMedlem
<t>aha nå bled jeg glad :wub:

alt som hjelper er bra</t>
GjenopprettetMedlem

... som en lydmeditasjon ...

men også spor av førmiddelalderske besvergelser.
GjenopprettetMedlem
keolata inkia nomahise kihane sarahese, I ana hay anasahi kinehey sahini, samtidig to navn har kommet

Coaloa og store far,

jeg fikk disse ordene på øret, for noen år siden, samtidig bevistheten om at hele stammen

var med meg i energien, det var ikke vannskelig for meg for vi var i ett, når jeg tok trommen

gikk jeg rett inn i energien, samtidig har jeg ikke ennå klart å finne ut hvem stammen er ?

er det noen som kan kjenne igjend ordene/språket jeg har prøvd så godt jeg kan å skrive det jeg hørte

samtidig at coaloa kan være mitt navn, kun en følelse

nå tar energien fatt kroppen svinger som en spiral, å fra mitt indre kommer det,

hvorfor henger trommene på veggen, ta de ibruk igjen å spill for Moder Jord

hva har du satt igang nå da Sonja takk

detta gamle treskleværket tar tromma fatt i nuet

klem bast
GjenopprettetMedlem
Ja Bast hva er det ... da jeg søkte på de vidunderlige ordene dine sendte google meg jo straks tilbake til sjamansonen - svaret ligger vel her inne , hos deg ...

Coaloa er visst et italiensk familienavn? Koala er en truet australsk art ...
GjenopprettetMedlem
Enkelte av de SørAfrikanske Sangomaer er såkalte GOGO's. Det er medisinfolk som jobber med vannet. De gjør vakre ritualer for og med vann....synger, danser og trommer bønnene ut i eteren med stor glede og kraft. De er så opptatt av forfedrene at de holder kontakten åpen mer eller mindre hele tiden. Har møtt og jobbet med noen av dem, og det er som om hjertet ligger på utsia av dem. Nyyydelige er de