Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
<t>Ka e det som kan sett fart i
sonefolket tru?
Har de ikkje våkna opp fra
feriemodus ennå?
Det vil kanskje hjelp litt med
den skarpe høstlufta?</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Stillhetens stemme
kan ingen temme
den bare ER :respect:</t>
GjenopprettetMedlem
"Viljesterk":
Stillhetens stemme
kan ingen temme
den bare ER :respect:
Stillheten kan være øvedørende
Et ullent hysj går gjennom margen
å beinet som kler den.
Jeg har lyst å rope
inn i sjamansonen
å si hallo
GjenopprettetMedlem
<t>:icon_biggrin: Jeg kan ikke høre deg
men jeg kjenner gode vibrasjoner her!</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Jeg er fortsatt her. Bare: stille
Å lytte lager ikke så mye bråk.
Å lytte kan være kjærlighet.
Ja, jeg er her!
w</t>
GjenopprettetMedlem
Det høres bra ut, WFB
Det har slått meg at jeg i en lang peridoe, har rømt i fra stillheten. Jeg som pleide å like stillhet, har nå begynt å omgi meg med masse lyder, bl a fra tv. Hm ...
GjenopprettetMedlem
Her går det i perioder. Til tider kan jeg gå og oppsøke stillheten, som en nær og kjær venn, andre tider liker jeg at det er litt mer aktivitet og liv rundt meg. Får jeg ikke alenetiden min så blir jeg "rar" (eller skulle man heller si rarere ) Det er rett og slett nødvendig for å hente seg inn igjen. Daglig meditasjon, gjerne daglig tromming når det føles som en naturlig ting å gjøre. Har begynt å jobbe mye mer ut mot andre, og da kreves det alenetid for å kunne holde hodet over vannet. Man kan ikke bare gi og gi og gi, uten å finne en metode for å fylle seg selv med kraft. Så for meg er stillhet en dyd av nødvendighet. :respect:
GjenopprettetMedlem
<t>Her er det stilt og rart. Men jeg er jammen glad sonen fortsatt ER her. Det er godt å se igjen gamle venner her inne, de gangene jeg stikker innom. Godt å se at du savner liv her inne, Tullsjura. Jeg føler et lite vemod for "gamle dager".
Ingenting kan bli som før. Men vi er her. Det er da i det minste noe. Forhåpentlig kommer nytt liv med høsten.
Varm klem! :wub: :w00t:</t>
GjenopprettetMedlem
Når nettene blir lange å kulda setter inn
så sier lille musemor til ungeflokken sin
hvis ingen går i fella men passer seg for den
skal alle sammen snart få feire jul igjen
jeg er her jeg å :icon_biggrin:
men jeg har ikke så mye fornuftig å komme med :eusa_doh:
la oss flyte med elven å dele av våre erfaringer, ønsker, forventninger,tanker lærdom
å leve ut alle sider ved oss selv på sonen,
ja jeg burde egentlig ha mye å fare med,Gud hjelpe meg å det gjør han sikkert også
men skrive innlegg, da trenger jeg hjelp av ånden som går,
å han flyr så fort forbi å sier du må si hva du må si, å da bled jeg så blid :biggrin:
hvis jeg hadde noe lurt å si ? ? ?
klem bast
GjenopprettetMedlem
"Viljesterk":
Man kan ikke bare gi og gi og gi, uten å finne en metode for å fylle seg selv med kraft. Så for meg er stillhet en dyd av nødvendighet. :respect:
Helt enig med deg.
"Bast":
men jeg har ikke så mye fornuftig å komme med :eusa_doh:
la oss flyte med elven å dele av våre erfaringer, ønsker, forventninger,tanker lærdom
å leve ut alle sider ved oss selv på sonen,
Du har så absolutt mye fornuftig å komme med. Det var fint det du skrev her :biggrin:
bluestorm: Kanskje det er stille nu, før stormen kommer :w00t:
GjenopprettetMedlem
<t>Eg er her, stille...</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Jeg er også i denne stillheten...</t>