Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
OCH DÄR VÄNTADE HON
GALEN, RIVEN OCH STRÅLANDE
SLET MIG I STYCKER
SPISTE OPP MIN KROPP
VANDRADE VAKEN OCH NAKEN
ÖVER REGNBÅGEN
AdsBot [Google]

Herlig dikt i STORE BOKSTAVER
AdsBot [Google]
Kan du oversette for oss mindre språkkyndige teleterkji?

GjenopprettetMedlem
Liljee
"teleterkji":
isis astarte diana hekate demeter K A L I inanna.
Greske gudinner...
"UlveMor":
artemis sedna pele tlazolteotl gaia babaYaga tara quanYin

Ehh...og flere gudinner såvidt jeg kan skjønne..
Inger Lise.
GjenopprettetMedlem
Jaja

fortsatte rekka jeg da, tenke at det ville hjelpe på å se mønsteret, mente ikke å skape forvirring
De Gudinnene jeg nevnte har jeg alle jobbet med/åpnet for. For tiden er det Tlazolteotl som er fremme, en skikkelig spiser. Anbefaler en Gudinnekortstokk av Susan S. Boulet, Goddesses Knowledge cards (kjøpt fra Amazon for ca en hundrings). Mange fine mytefigurer i denne stokken som kan kaste litt lys på prosesser og hjelpe til med å få litt klarhet (sier jeg som slettes ikke er klar hele tiden

, men forhåpentligvis hender det). Det står ikke mye skrevet på dem men de er en fin start om man vil videre inn i de symbolske kreftene.
Henviser til link på Susan S. Boulet i samme slengen da jeg synes hun har laget mye fantastisk kunst innenfor sjamanisme, mytologi og lignende.
http://shop.store.yahoo.com/pomegranate/sussedboulga.htmlAdsBot [Google]
Takk takk takk

Jeg lærer mens jeg er i live
GjenopprettetMedlem
Hei,
Den rekken som begynner med Isis er en rekke med navn på Gudinnen fra forskjellige steder rundt i verden.
Jeg vet at Isis er en Egypisk-gudinne,og Kali er Indisk ellers ikke sikker på de andre.
Rekken kommer fra en Wicca sang, der de henter inn Gudinne-energi.
Sangen går sånn:
We all com from the Godess and to her we shall return, like a drop of rain flowting to the osean.
Isis, Akathe, Diana....osv...
Klem fra Elin
Anonymous
OCH DÄR KOM JAG
GALEN, RIVEN OCH BLÖDANDE
HON SLET MIG I STYCKER
SPISTE MIN KROPP
SEN GICK HON
ENSAM HEM IGEN
Anonymous
FANTASTISKE DIKT! - men aner jeg at hevnen er søt?
Anonymous
Ikke hevn, helande & bot & bättring!