Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
AdsBot [Google]
Kom du,
det er ikke farlig
Vi er sterke nå!
Her kan du bo
rett ved hjertet
lyse opp
det mørke
Kast den skitne kjolen
Bad i det varme blodet
Kom du,
så bygger vi et sted
trygt for begge
Vi drar på eventyr
Svømmer med fiskene
Danser med stjernene
og leker din lek
når du er klar
Kom du,
så går vi arm i arm
som to venninner
til vi igjen er én
LJ
Takk til Anced som fant deg, og hjalp deg hjem igjen. Tusen takk.
GjenopprettetMedlem
Så flott

Lykke til med ditt "nye jeg"

psbot [Picsearch]
åh.. så fint..... det va et dikt for jentungen min også, som dukket opp i en sjelerhenting.....
takk Liljee.
Anonymous
Tusen takk Liljee for de vakre ordene og for at du hjalp meg til å tilgi meg selv.
alc
AdsBot [Google]
Tusen takk alle sammen, for deilig respons!
Jeg synes det ligger mye i det du Anced sier om å klare å tilgi seg selv. Det virker som sjelebitene ofte har blitt utsatt for så mye kritikk (av andre eller av seg selv), at det kan være vanskelig å få dem på plass igjen. Jeg føler at det i denne prosessen har det vært viktig å rydde bort andre ting som tar energien, for å ta vare på seg selv, eller få empati med sjelebiten sin. Selvmelidenhet er jo ikke det som er størst skattet her i verden, men her tror jeg det er på sin plass. Jeg kjente at jeg i begynnelsen måtte se på Jentungen som et av mine barn, for å ha "lov til" å synes synd på henne. Men nå blir hun mer og mer meg.
Dette er spennende saker! Sjelehenting anbefales til deg som ikke har prøvd, men føler det er noe som mangler. Vi er jo født med en hel sjel, og burde beholde mest mulig av den

Men jeg tror det er veldig viktig å rydde plass for etterarbeidet.