Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Kloke ord.. fasinerende og rørende ...

En tankefull hilsen

*Skapheksa*
GjenopprettetMedlem
Jeg hadde en gang en healingtime hos en indianer, Paul Richard. Han ba meg om å fortelle om hvilke sykdommer og plager jeg kom for. Deretter sa han "takk dem". For ellers hadde jeg aldri søkt det alternative og vært der jeg er nå. En skikkelig tankevekker! Og et kjempebra dikt.
Mvh Stridshjelp.
Anonymous
Et fantastisk flott dikt som talte til meg. Jeg må si at før jeg kom inn på dette forumet, så var jeg ikke så særlig glad i å lese dikt

. innrømmer det, he he. Men her inne er det virkelig flotte dikt, og jeg har begynt å like de veldig godt.
SEO Crawler
(minner meg om et flott sitat - forøvrig fra en av de mest tvilsomme "lærerne" der ute -
"practicing the wound of love")
Anonymous
Smerten kan bli kjaerlighet.
Smerten kan bli knust,
forat kjaerligheten bli fo/dt.
En kjaerlighet som gra°ter,
na°r fo/le denne smerten.
Anonymous
"Stridshjelp":
Jeg hadde en gang en healingtime hos en indianer, Paul Richard. Han ba meg om å fortelle om hvilke sykdommer og plager jeg kom for. Deretter sa han "takk dem". For ellers hadde jeg aldri søkt det alternative og vært der jeg er nå. En skikkelig tankevekker! Og et kjempebra dikt.
Mvh Stridshjelp.
Jeg er enig med Stridshjelp i dette, for hadde det ikke vært for de problemene og utfordringene jeg har hatt oppgjennom livet, så har jeg ikke blitt den personen jeg er i dag. Jeg mener at man vokser som menneske når man greier å kjempe seg gjennom år etter år med motgang.
Og som Stridshjelp søkte også jeg hjelp i det alternative, og jeg har fått hjelp; noe jeg setter umåtelig pris på. Samtidig har dette vekket min interesse for det alternative, og det er noe som fascinerer meg mer og mer.

GjenopprettetMedlem
Takk for at mine gamle sår blir helet. Tør jeg takke for de nye jeg får. Jeg er mer beredt.

GjenopprettetMedlem
jaaaaaaa, men også gråte. Orda smerter. Takk. Nå lindrer det....
Anonymous
Så nydelig sagt, Ailo, om det vanskelige, svære, vonde.
Minner meg om en sangstrofe: Thank you for braking my heart.. (Sinead O'Connor)
Og det kan jeg slutte meg til. Min verste opplevelse er blitt den mest fantastiske erfaring.