Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Ulven snerret til meg
mens den stirret meg inn i øynene
den glefset tak i magen
dro ut og spiste
mine organer
så blodet sprutet.
Ulven spiste så mine ben
halsen min
hodet mitt
den høye tonen kom
ulven fortsatte til den hadde
fortært alt ved meg.
Det som var meg
var nå blitt til støv
bittesmå korn
til intet
Ulven slukte støvet
det som var meg
Total mørke
fryktelig trangt
det som var meg
blir presset igjennom
en trang passasje
og ut til lyset
Jeg kan trekke pusten på nytt.
Nå duller Ulven med meg
som om jeg var et barn
Den slikker og dulter borti
meg med snuten sin
så uendelig varsomt.
Den legger seg tett
inntil meg
og varmer meg.
GjenopprettetMedlem

........dette var litt av en opplevelse

GjenopprettetMedlem

Godt å bli kvitt "slagget"
Veldig bra Fønix
Anonymous
Så bra Fønix!

Nå er du virkelig navnet verdig.
Anonymous
Fønix, vil du fortelle hvordan dette kom igang? Gjorde du det helt på egenhånd? Jeg synes dette er forlokkende, men tviler på om jeg vil klare å initiere det alene.
Anonymous
Ja, det var bare meg og ulven, jeg var totalt uforberdt på det. Jeg gikk og la meg for å sove, og kjente en tyngde på brystet mitt. Jeg åpnet øynene, og så ulven stå på brystet mitt, den så helt vill ut i øynene mens den snerret.Jeg prøvde flere ganger å gå ut av dette, men ulven var så vill der den "knasket" i vei. og alle disse lydenen av ben som ble knust, og da den holdt på med hodet, kjente jeg en veldig smerte der. Etter at alt dette var ferdig, kom det en masse bilder, noen klare og noen litt diffuse. Det var som om det ble kjørt en film, jeg så reinen veldig klart, og den ba meg følge den på dens vei. Jeg traff på to jenter, den ene var ca 8-9 år. Hun stod og gjemte seg bak en stor vedstabel, hun gjemte seg for de sinte mennene.Hun hadde en grå kåpe på seg, og en rosa heklet lue på hodet sitt. Det var en slåsskamp der flere menn banket og misbrukte en dame (moren). Det så ut som det kunne være tyskere disse mennene, de hadde hjelmer på hodene. Jenta var så utrolig redd. Jeg tok henne i hånden og vi gikk av gårde, til vi traff ei annen jente. Denne jenta var rundt 12 år, hun hadde fletter i håret som var kveilet rundt hodet. Hun viste oss til ei grop i bakken, og langt der nede lå hun maltraktert. Her måtte jeg tvinge meg til å bli ståene og ikke springe avgårde. Jeg syntes det var så skremmende og så trist at hun lå nede i gropen alene, jeg tok også henne med meg. Jeg tok jentene med meg, og jeg ordnet til en piknik under et stort tre. Der satt vi og hadde det hyggelig, etterpå tok vi hverandre i hendene og danset rundt. Reinen kom og ba meg om å slippe de inn til meg. De bare spaserte rett inn i meg, så vi ble hele. Etterpå så jeg en flott regnbue, det var et utrolig vakkert syn, men jeg følte meg så merkelig inni meg. Jeg kjenner en sorg, samtidig som jeg føler meg fri. Hmm jeg lurer på om jeg var og hentet sjelebiter, hva tror dere? Det var så virkelig alt dette, og jeg følte så sterkt den smerten som disse jentene hadde.
He,he jeg har visst skrevet mer enn jeg hadde tenkt til.
Anonymous
Dette var utrolig sterkt å lese! Jeg er stum av undring over at noe sånt kunne skje på den måten.

For meg ser det ut som sjelehenting, ialle fall en integrering, men jeg er ingen sjaman, og kanskje noen kyndige kan gi deg et godt svar.
Lykke til med fortsettelsen, Fønix! Takk for at du ville fortelle.