Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Trå dine skritt
med varsomhet
og respekt

der du vandrer

Moder Jords
ansikt
GjenopprettetMedlem
:eusa_clap:
Anonymous
:eusa_clap: :respect:
GjenopprettetMedlem
Nydelig, Fønix! Så stort, mektig og følsomt med så få ord!  :respect:
GjenopprettetMedlem
MMMMMMagi!!!!
SEO Crawler
mmmmm

fotbladene kysser moderen i sommervarmen!  :beer:  :respect:
Anonymous
Takk  :redface:
Anonymous
Vakkert, rett og slett. :wub:
GjenopprettetMedlem
Herlig og vakkert  :wub:
W3 [Sitesearch]
:wub: mor  :wub:  :eusa_clap: :eusa_dance: :eusa_clap: :eusa_dance: :eusa_clap: :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Hei :shyone:

Jeg finner ikke ut hvordan jeg legger inn eget innlegg, så jeg får skrive mitt "dikt" eller hva jeg skal kalle det her :icon_rolleyes:, håper det går greit, for jeg vil gjerne dele det med dere.

Well here it goes: Dypt inn i sinnet i de mørkeste huler, lyser ei stjerne de fleste skjuler.
                        For ingen må se hvem de egentlig er, i frykt for å drukne i livets begjær...

Ønsker der alle en riktig fin kveld.

mvh
W3 [Sitesearch]
"monica":

Hei :shyone:

Jeg finner ikke ut hvordan jeg legger inn eget innlegg, så jeg får skrive mitt "dikt" eller hva jeg skal kalle det her :icon_rolleyes:, håper det går greit, for jeg vil gjerne dele det med dere.

Well here it goes: Dypt inn i sinnet i de mørkeste huler, lyser ei stjerne de fleste skjuler.
                         For ingen må se hvem de egentlig er, i frykt for å drukne i livets begjær...

Ønsker der alle en riktig fin kveld

mvh

Kjempeflott dikt monica , så mye i så få ord ! meget imponerende  :eusa_clap: :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Flott Fønix og monica  :eusa_clap: :eusa_clap: