Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
En søyle stiger opp
glødende, gnistrende
den ulmer og svir
river i min kropp
Små torner vokser frem
kvasse, stikkende
de river og flerrer
skaper uro i mitt hjem
Tankene blir uklare
destruktive, urasjonelle
de befaler og manipulerer
må bare la de fare
En ruin står igjen
rasert, herjet
den skriker ut sin tomhet
du har tapt min venn
- Kira -
Anonymous
Flott dikt!
Tap er en erfaring, en opplevelse, en observasjon - som alle følelser er det.
Anonymous
Tapt - bare for denne gang.
Tilgi også deg selv.
Og forresten elsker jeg ruiner.
Det er bygninger der plantene overtar styringen.
Anonymous
Min metode for og blir kvitt sorgen og sinne gjorde jeg på følgende måte:
Jeg vandret ute i naturen og fant alle den fred og harmoni blandt fugler trær og alt levende der ute. Jeg oppdaget hvor rolig og harmonisk alt var og det hadde en enorm påvirkning på sinnet mitt.
Jeg fikk en ro og en høyere forståelse av ro og harmoni. Jeg opplevde dette som enenstående flott og bestemte meg for at slik vil jeg ha det. Fant ut at sinne og sorg var en ytre påvirkning på jeg var blitt påført, og at det førte kun negativitet med seg. Jeg tok fatt på prosessen og prøvde heller og forstå hvorfor jeg ble sint.
Det var en lang og møysommelig prosess.. men kjempeherlig når jeg kom så langt at jeg kunne kjenne på sinne og blir bevist på hvorfor jeg ble sint. Da gikk jeg heller inn og prøvde og løyse problemet i den i stedet for og leve med det.
Dette var min måte og gjøre det på.
Vi ser jo og opplever hver dag at sinne,hat og negtive handlinger og ord fører kun med seg negativitet. Og hver er sin egen lykkes smed og bestemmer over ens eget liv..
Som Ailo skriver bevistgjøring for handling og ord er viktig.. det ble min nøkkel på problemet.
Anonymous
Kjempeflott Kira

Til deg skapheksa, takk for dine ord.

Du har fått meg til å tenke over en del.