Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej alle  :icon_biggrin:

Vi sad, vi lå,
Vi hørte trommen.
Den kaldte på os
Vi fulgte med.
Derhen, hvor vi finder
Den anden verden.

Vi så, vi hørte,
Vi mærkede trommen.
De vibrationer
Som den gav
Fyldte mit sind og
Fyldte mit hjerte.

Jeg fløj, jeg svævede
Til trommens lyd
Jeg havde ondt
Fordi jeg blokerede
Hvad var så farligt
Måske det at slippe.

Jeg slap, jeg røg
Ud i universet
Alle dens vibrationer
Kom retur til mig
Ind i min krop, ind i sjæl
Så smukt som engles dansen.

Jeg vågnede, jeg græd
Hvor var det smukt
At trommen, den
Kunne give mig fred.
Nu sidder jeg her og husker på
En shaman trommerejse ud i det blå

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:

P.S. Tak for en dejlig aften venner :wub:
Anonymous
Selv takk! Og takk till elvira og dottern hennes som släppte in oss i sitt hjem, och tillykke till hennes väninna med sin examen, och takk pio för hans värme, mjukhet och imponerande strupesang!

Jeg syns det va...! Det var.. det var, ja hur ska jag säga i ord... ord, ja.. det var .....     :respect: :w00t:  :wub:  :eusa_dance:  :icon_twisted: :eusa_clap:  :lol:  :shock:  :respect:

På'n igen nästa torsdag!

Mvh,
Thomas

PS: Betong innehåller cement, sand, sten, vatten samt eventuella tillsatsmedel och tillsatsmaterial. :DS
Yahoo Slurp [Bot]
"trumman":

Selv takk! Og takk till elvira og dottern hennes som släppte in oss i sitt hjem, och tillykke till hennes väninna med sin examen, och takk pio för hans värme, mjukhet och imponerande strupesang!

Jeg syns det va...! Det var.. det var, ja hur ska jag säga i ord... ord, ja.. det var .....    :respect: :w00t:  :wub:  :eusa_dance:  :icon_twisted: :eusa_clap:  :lol:  :shock:  :respect:

På'n igen nästa torsdag!

Mvh,
Thomas

PS: Betong innehåller cement, sand, sten, vatten samt eventuella tillsatsmedel och tillsatsmaterial. :DS

Hej venner  :icon_biggrin:
Jeg kan kun give Trumman ret  i takken til Elvira og hendes datter for at lægge lejlighed til den hyggelige aften.
Dejligt at møde jer alle :w00t: :wub:

Truman,  det var godt du ikke viste det med betongen..... ellers havde vi ikke set dyrene :lol: :lol: :lol:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:

Vi ses igen snart  :icon_biggrin:
Snappy [Bot]
Så vakkert :wub:
Sensis [Crawler]
...Hva var så farlig... og den sgrofen er som en nøkkel for meg.

Det er farlig, men når man slipper, hva var så farlig da???

Å håntere energien vær, det er et farlig mesterskap det.

ag