Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Vare kjærtegn
Blåser varm
Fredfull energi

Er i ett med
Frigitte fragmenter
Uten forventning

En dråpe er nok
Formelige
Flytende bobler

Flerdimensjonal
Tidløs kjærlighet
Svever lett

...Og nå er det tid for en skitur, omfavne noen trær i fart og ose videre...  :w00t:

Ha en fortsatt fin søndag  :wub:
Anonymous
Det var et flott dikt du leverte før du oste videre. Skal følge ditt eksempel. Ikke gå på ski, men gå tur. Et nydelig vær i dag  :biggrin:
Anonymous
Nydelig dikt. Og en god ide. Ut!
Anonymous
Takk for et flott dikt, Cenobit! :wub:
Go ski-tur!
Anonymous
Vackert cenobit!

Håper du har omfamnat flere trän, med Tidløs kjærlighet idag  ;)
GjenopprettetMedlem
Jeg for min del er slutta å gå på ski, for det ble for mye "omfavning" av trær i fart, og det førte til alt for mye bannskap! :eusa_doh:

Mvh Stridshjelp
Anonymous
"Stridshjelp":

Jeg for min del er slutta å gå på ski, for det ble for mye "omfavning" av trær i fart, og det førte til alt for mye bannskap! :eusa_doh:

Mvh Stridshjelp

Haha  :lol: skjønner hva du mener. Det minner meg om min første tur i slalombakken. Jeg klarte ikke helt å bremse, så jeg kjørte ned en mann. Vi ramlet overende, så stavene flakset til himmels. Mannen falt ikke pladask for meg, det skal være sikkert og visst.  :redface:
Anonymous
"Fønix":

Mannen falt ikke pladask for meg, det skal være sikkert og visst.  :redface:

Äsch då... ingen flaks då?  :lol:
GjenopprettetMedlem
"Stridshjelp":

Mvh Stridshjelp

hehehe  :innocent2: Tenkte rett på det da jeg hodestups kysset marken og med munnen full av snø beit i meg noen saftige kraftuttrykk  :w00t:
GjenopprettetMedlem
et vakkert dikt, cenobit... :wub:
GjenopprettetMedlem
Takk for tilbakemeldingene og ha en fortsatt vakker dag!  :wub: