Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg vil skrive et morsomt dikt om Gorm....som tok Sverige med storm.. :w00t: :P :biggrin: Ikke ta det bokstavelig - det er som sagt endel morsomme metaforer... :badgrin: :biggrin: :lol: Ekstasens latter leker jo endel med meg nå - så da tyr jeg til ord og uttrykk som ikke har skjedd(noe av det som står i diktet har skjedd - noe har det ikke...han danset endel iallefall etter sør-amerikanske  - spanske rytmer..og han fikk meg til å le endel - andre også der sånn..) - men en må se mellom linjene ;D

Gorm tok Sverige med storm
han flørtet med alle
de herligste og gudommelige
kvinnene
knar og gnir kvinnens urkraft
ut av dem

Alle kvinnene ble smeltet og
smidd i åndenes ovn
ole ole ole
vrikket han på hoftene
og de spanske glosene
fosset ut av hans dype
La Macarena røst

Han danset gnagerdansen
og med sin kåte,
hypnotiserende,
forførende
imøtekommende blikk
buktet han seg inn dypt i kvinners
erotiske grottekammer og deres
urkrefter ble vekket til live
dypt langt inne i de svenske skoger

Latteren runget i de dype
svenske skoger.
Ekstasen nådde alles sinn
inkl tusser og troll i
Moder Jords svenske hage

Dr. Gormii har
atter en gang
helbredet kvinners lekende
lengsel til å komme
i dyp kontakt med
urkraftens hemmelige ekstaseporter

:biggrin: :lol: :badgrin: :respect:
En hyllest til Dr.Gormii - han er mer leken enn noengang. Mer hysterisk enn noengang.....har han nådd toppen?Nei! :P :w00t: :biggrin: Lenge leve lekens og latterens ekstase! :respect: Og ikke minst til kvinnens urkraft og ikke ta alt så seriøst i livet.....det er lov til å tulle med det meste.... Dr Gormii har en evne til å vekke kvinners urkraft til live....vet han det selv mon tro? :P :w00t: ;D :biggrin: :lol: Han var med på å vekke mer av min latters ekstase.  :respect: Evig takknemlig og ser frem til mer sprell fra Dr Gormii - han har utenomjordiske metoder.  8)
Dere kan sikkert plusse på noen strofer og sånt.....dette var noe jeg fikk en sånn trang til å skrive om nå...

It is good to play! :icon_lol: :w00t:
Anonymous
:w00t: :w00t: :w00t:

her må noe gjøres, jeg må sannelig se å få møtt denne magikeren!

:eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :idea: :idea: :idea: :w00t: :innocent2: :lol: :lol: :lol: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :w00t:
GjenopprettetMedlem
Først er han doktor og nå magiker... :o

Selv har jeg opplevd ham som "hunden fra Baskerville"
Det neste blir kanskje Dr. Jekyll og Mr. Hyde  >:(

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
GjenopprettetMedlem
Og kvinnen i meg hviner; Meeeiiir, doktoooor - Si meeeiiiiiiir  :lol:

cenobandeno  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Ååååååh! kvifor må allt moro skje i Sverige??

:w00t:
GjenopprettetMedlem
Hmmm...

skulle gjerne sett han  danse GNAGERDANSEN...
:lol: :lol: :lol:

håper flere blir invitert neste gang

:eusa_dance:
Anonymous
:o
GjenopprettetMedlem
Det var ei kjekk kraft i ditt dikt David!

Dama i meg ropar:Hjelp!!!

:wub:
GjenopprettetMedlem
:lol: :lol: :lol: Stiiiiiilig: Den dansen skulle jeg gjerne sett ja... :w00t:
Anonymous
Du verden, jeg blir overveldet. :wub:
Mange takk for all denne åtgaum. Jeg var nok ikke klar over denne min magiske påvirkningskraft Ei heller hva som hendte i de mange magiske erotiske grottekammer :innocent2:
Jeg var i et helvetes humør (i positiv forstand) i helgen. Og jeg følte at jeg var gitt rom til å leve det ut. Selvsagt kunne jeg gjøre alle disse tingene ved min hybel i skogen. Men, det ville ikke blitt det samme. Vi trenger hverandre. Kanskje jeg var en katalysator? En som satte igang latente prosesser? Dere andre var definitivt min katalysator, det som skulle til for å sette meg i gang. Uansett, hva slår et felleskap i kjærlighet og lek?

Gnagerdansen kom til meg, den bare måtte ut. Underlig. Den fulgte et helt bestemt mønster. Et mønster jeg bare måtte følge. Heftige og hastige bevegelser, buktende innledet i hendene og resten av kroppen spiller med. Ryggrad, hofter, hode og føtter synger med i en heftig kundalinidans. Bevegelsene, spesielt hodebevegelsene, minnet meg om en stor mongolsk gnager  jeg har sett på TV. Dette var en kraftdyrdans. Den heftigste jeg har vært med på.

Hva kan en stor gnager tilføre? Mitt umiddelbare bilde er stor aktivitet. En som bygger sitt bo, parrer seg og lever sitt liv med stor livskraft. Noe jeg trenger nå som hybelen i skogen skal rustes opp. Noen som får andre bilder?

Vi er firbente, føttene følger hendene.

Vi er kraft, lek og livsglede, om vi ønsker.

Få det ut!

Mange takk David.

Gormii
Anonymous
Vi er firbente, føttene følger hendene.

Vi er kraft, lek og livsglede, om vi ønsker.

Få det ut!

:respect: Oh,yeah,Dr Gormii! Det blir gøy å erfare mer sprell sammen med deg i fremtiden!
GjenopprettetMedlem
He he..... HERLIG!  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :w00t:  :P  :razz:  :P  :w00t:  :eusa_dance:  :eusa_clap:

Dette var ingen vanlig Harrytur, skjønner jeg...hehe  :lol: 
GjenopprettetMedlem
Dr. Gormii har like mange fasetter som en diamant - og han skinner som en  :biggrin:

Kaster meg inn bølgen og sier: God venn, fantastisk sanger -spesielt joik, en av de få "ikke samiske"som får ros av de samiske.... :eusa_clap:

OG de kosene han gir.....sukk  :eusa_pray:

Denne "doktoren" kan fikse mye....

Klem fra Elin