Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
si mæ e d en konkurranse på kem som skrive best, og der alle taper pga Ailo,fordi han mene han e den beste???
psbot [Picsearch]
det e ingen konkurranse her på sonen. vi skriver dikt, eller lirer av oss ett eller annet som måtte komme innenfra, så legger vi det ut på debattsonen i håp om at vi kansje kan røre noe i en annen. Gjør det du også...får vi tilbakemeldig av andre e det bare koslig synes æ....
Snappy [Bot]
si mæ e d en konkurranse på kem som skrive best, og der alle taper pga Ailo,fordi han mene han e den beste???
Oversatt: Si meg er det en konkurranse om hvem som skriver best, og der alle taper på grunn av Ailo, fordi han mener han er den beste???
Hilsen finnmarking!
Francis [Bot]
Jeg synes det er flott at folk dikter og legger dem ut her... Fortsett slik folkens!!

Yahoo Slurp [Bot]
hej solens datter :icon_biggrin:
Her på debattsonen er der ingen konkurence, vi skriver alle med vores talenter, - nogle bedre end andre. Nogle går rent ind i hjertet på os; andre er ikke til at forstå. Men det at vi udtrykker vores føleleser betyder en masse både for den der skriver og os der læser dem. Jeg er dybt imponeret at mennesker herinde kan få så smukke ord ned på papiret
Ingen skriver bedre end dem, der rammer andre i hjertet med deres digt.
Hilsen shamanen