Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Kvar vart det av tråden om marokkansk poesiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?
Kvifor vart den sletta?
Horst?
Ailo?
The rest of the reindeers?
Tålte den ikkje dagens lys her inne?

Og mens vi venter,spiller vi litt musikk...

Helsing usynleg reinsdyr.
GjenopprettetMedlem
Nei, ikke Horst...
Og ikke søren om jeg skjønner dette. Den skal da ikke være slettet  :shock:

Jeg skal sende PM til Keh i admin. Det er underlige ting som skjer på sona  :mad:
Anonymous
"Inger Lise":

Nei, ikke Horst...
Og ikke søren om jeg skjønner dette. Den skal da ikke være slettet  :shock:

Jeg skal sende PM til Keh i admin. Det er underlige ting som skjer på sona  :mad:

Mirakler skjer hele tida, og  er nok egentlig min skyld, og ingen andres. Jeg har allikevel ikke verken gjort noe ulovlig, eller i strid med kontrakten med Sonen. Tråden var blitt sterkt forurenset, og svært langt ifra den skjønnhet som ble etterspurt i den initierende postingen.

Men man må for min del gjerne reise de døde fra graven, så får folk lese og bedømme selv. Det vil allikevel ikke påvirke min vurdering av akkurat det. Den gikk med i samme dragsuget som "Cunnigulus og Fellatio" som nok ble oppfattet som støtende eller malplassert, og likedes enten fløt ut, eller aldri skulle ha vært postet i dette forumet, kankje heller i et sex-forum. At det skjedde er min skyld det også, mitt ansvar, og ingen andres. Jeg har ingenting imot at upassende, støtende, sårende eller degenererte tråder blir slettet, jeg synes det er fint at litterær humus fjernes, også mine malplasserte tråder.

Nei, den tråden er heller ikke noe savn, og ei heller noe tap for sonen, synes jeg, selv om disse opprinnelig ble laget med de beste intensjoner, et forsøk på å strekke dere de våpen som jeg kjenner.

Spesielt når tråder begynner å romme hva man kan oppleve som rendyrket faenskap er det greit at de forsvinner.

En ting er kritikk, en annen ting er drittslenging, alt der der tåler vi endel av, men direkte ondskap er forsøpling.

Og ondskap kan komme fra ymse kilder, det behøver ikke være fra den " slemme Alvar", det kan like godt komme fra unge som gamle, menn som kvinner... Ormens tunge kan sikle i hvem som helst sin munn som slipper den til.

Og  dette er alt jeg sier om det i det ytre, men kan godt gå dypere og mere konsist via PM kommunikasjon med Mods/Administrasjon.
GjenopprettetMedlem
Hmmm..
Kanskje det var Gunnlaug Ormstunge som blanda seg inn?
Synd å oppleve at ein tråd forsvinn uten varsel,vis ein skal gå i seg sjølv og andre og lære noko?
Vel,me er her på Sjamanona,som pest og kolera,
og slik blir det vel til Dovre fell?
Kanskje me skulle be om ein felles evt. separat healingseanse før speilnevrona her får falzk krupp?
GjenopprettetMedlem
Tråden er borte
sånn er nå det
hva som skjer videre
er opp til dere.

Start gjerne en ny
og legg inn et dikt
vi blir som oftest
inspirert av slikt.

Ha en fantastisk mandag  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Ok. Inger Lise. :I

" I morgon,i morgon,men ikkje i dag.
I dag må eg hjelpe mitt arbeids-lag,
                      Og på dagar eg merker kjeften vert noko rapp,
vonar eg det også for meg fins ein angre?knapp."
Anonymous
"Alvar Horst":

Og ondskap kan komme fra ymse kilder, det behøver ikke være fra den " slemme Alvar", det kan like godt komme fra unge som gamle, menn som kvinner... Ormens tunge kan sikle i hvem som helst sin munn som slipper den til.

:eusa_clap:

derfor:

tillit og årvåkenhet

og:

Hvem velger, hva tungen sikler?