Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
               Tankene stilnet
               Jeg setter meg ned
               Barnerøst får meg til å le

Furu og mose

Alver danser i ring
               fnisende , glade
               Solen skinner mellom trær

Kanskje er det ikke så ille ?
               Kanskje bekymrer jeg meg for ingenting?

Jeg sitter jo her
GjenopprettetMedlem
Så fint at tankene stillner litt alv og til.

At du legger merke til annat en hjernens drill

Du sitter jo der,et liv,med andarnas gledjes-hær.

Jag hører Lie talar om choklad-pudding til dessær.

MMM,I Like Ya!

:biggrin:                                                                                                                                                                          :wub:
GjenopprettetMedlem
*ta livet......som det er.....dutruttutdurutuduturuuuu*

Av en eller annen merkelig grunn...kom *baloo* ramlende ner i hodet mitt nå....

med den fantastiske låta....ta livet som det er...... :wub:

Fine innlegg begge to... :)
Anonymous
Ja Malaika du sitter ju der
og samtidig sitter vi her    :wub:

"teleterkji":

Jag hører Lie talar om choklad-pudding til dessær.

:o
GjenopprettetMedlem
hvem er det som tenker disse tankene,tenker jeg av og til,de kommer for å tenkes i mitt hode,men er de mine?

Det står energier bak dem,fra omverden,naturen rundt oss,underjordiske,overjordiske,mellomjordiske.
de besøker alle som har tid,ellers gidder de ikke bry seg så mye.
((Gud elsker den som arbeider)),står det i bibelen,med en gang vi stanser opp,sender "han"sine tanker i oss,for at vi skal få lyst å arbeide igjen.
Se på verden av over-arbeidede mennesker,som rømmer fra sine tanker,fra gud,åndene,ja kall dem hva du vil. (mange begynner med idrett)
Meg selv inkludert,jeg er en escape-artist,tankene detter ned i en fe-rist,de skjønner ikke mellom-rommene i bakken.merkelige blinde vesen.
Ingen eier tankegods-togene,utenom gud da,som elsker skinneganger,og faste rute-tider.
((jeg sitter i mine egne tanker))--Tull å tøys,de kommer og de drar igjen,de skal bare innom for å sjekke oss opp,gjøre oss sjanse-løse en stund.
Jeg ler av hele hodet,ser meg i speilet og flirer over tankene som står der å måper,og venter at jeg skal tenke dem.

ikke vær sint på meg nå gud,jeg måtte fortelle dette.                      :respect: