Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
GjenopprettetMedlem
Det er noko som får meg til å bli litt ekstra varm i knollen av dette dampande diktet:
maskulint målrettet

Eg håper det er greit med  målretta femininitet også?
Eller betyr dette berre at eg er ei maskulin kvinne ?
Hjelp!(klientskrik)
Ikkje fordi eg er ei gretta raudstrømpe her eg sit,men fordi eg kjenner meg att i beskrivelsen av mannen.. :icon_redface:

men diktet virker jo,uansett kåleis det heng i hop.. :innocent2:
Anonymous
Final Tribe, ka farsken, klart du kan være "maskulint" målrettet!  :biggrin:

Hihi, jeg oppfattet Gormiis bruk av uttrykket som en helt spesiell akt, som bare mannen kan. (stå-!)
Han skildrer den myke kvinnen, vakkert vakkert så det smelter oss alle. Og det kunne han ikke gjort om han ikke har det i seg selv. Akkurat som vi kvinner har såkalte maskuline krefter i oss. Ja, hva maser jeg etter? dette vet du jo!
:biggrin: :) :lol:

Imidlertid får jeg nesten inntrykk av at mannens kjærlighetskraft ligger i hans lem, eller i hvert fall at den uttrykkes derigjennom. :w00t:  (Hvis jeg skal dømme etter svarene på dette diktet  :innocent2:)

Her kunne det vært hyggelig med en utdypelse, herrer. ;D
GjenopprettetMedlem
Wow! Dette var et svært hett, lidenskapelig, og herlig utlevende affære!  :w00t:
( Hadde jeg vært et ekorn - hadde jeg fått ståpels ) :icon_rolleyes:
GjenopprettetMedlem
Hai Lazy!
Du sa det,igjen!
MEN ,når eg les resten du skriv ,slår det meg nok ein kaldsvettande tanke:
Kan slike beskrivelsar  rett og slett påføre meg ein viss penismisunnelse? :'(
Eller kan dei tvert i mot balansere mangelen?
Kanskje er det derfor eg liker diktet så godt,fordi det balanserer meg?

:idea:
Anonymous
Penismisunnelse? Balansere mangelen? :w00t: :w00t: :w00t: :razz:

Nei nå!!!! :moreevil: 

Det kunne vært morsomt å omskrive diktet, og la kvinnen være den målretta som får jorden (og mannen) til å skjelve.

haha, ho sa så kjerringa: "bare vent tel æ får mæ tenner!"
GjenopprettetMedlem
"Lazy":

Det kunne vært morsomt å omskrive diktet, og la kvinnen være den målretta som får jorden (og mannen) til å skjelve.

Morsomt? Eg tykte det skjedde rett so det var,eg,før i tiden? :icon_confused:
Anonymous
Balansen mellom spøk og alvor er ofte vanskelig. Jeg bare tullet med det jeg sa.  Nå er vi visst ute på vidden, og har fått litt for stor avstand i tankene våre.  ;D
GjenopprettetMedlem
Nei,nei! her er fin blanding av humor og alvor! :biggrin:
Skriv gjerne diktet om,for sikkerhetsskuld!

Denne artikkelen som m.a tek for seg kjønnsfundamentalisme er fin,og deri ligg min frykt,at eg ikkje er  nok meg vis eg fks. skulle få lyst til å fks. å gå målbevisst mot mannen,legge han andektig ned og(piiiiiip) på ein to tre ,med eit smil..
Men på ei anna side osb osb osb. Skjønnar? :biggrin:
(Det har  forresten vore fine og interessante debattar her inne om den maskuline kraften og liknande i det siste.
Det interesserer meg for tiden)

http://heim.ifi.uio.no/~thomas/fri/feminisme.html
Anonymous
Ok. :biggrin:

Jeg trodde visserlig at mannfolka likte sterke kvinner som målbevisst 'legger dem ned'. Tar jeg virkelig feil? :eusa_doh:
GjenopprettetMedlem
"Lazy":

Ok. :biggrin:

Jeg trodde visserlig at mannfolka likte sterke kvinner som målbevisst 'legger dem ned'. Tar jeg virkelig feil? :eusa_doh:

Må ei kvinne vere sterk for å opptre slik,då? Lazy! :moreevil:
Ekje det nok som grunn å berre vere gudommeleg kåt for ei kvinne? :icon_confused:
Anonymous
Ekje det styrke da??  :o

Skjønne ikje spørsmålet..host..feil i mottakersystemet, hrm.. :confused:

(No skal æ ut i sola å hente litt styrke)
GjenopprettetMedlem
"Final Tribe":

"Lazy":

Morsomt? Eg tykte det skjedde rett so det var,eg,før i tiden? :icon_confused:

Jeg fikk ikke sagt det på siste samling, men jeg likte dette diktet! Dere skulle ha hørt det fremført!  :eusa_clap:

Det er vel egentlig spor av det dere etterspør her, i tåren på kinnet.

Mvh Stridshjelp
Anonymous
Nå som jeg har møtt Gormii, forstår jeg godt at det var en opplevelse å høre fremførelsen av diktet. :respect:

Jeg etterspør intet av et dikt som er praktfullt og fullkomment i seg selv. Dialogen med Final Tribe er (for meg iallefall) er løsrevet fra diktet. Det er lett å spore litt av, som du vet. :icon_rolleyes:
GjenopprettetMedlem
Eg likte også diktet.
For meg er det ikkje noko problem at eg likte diktet,samtidig som at det framkalte litt forskjellige tankar i meg.
Beklager at eg ikkje heldt meg til sporet som diktet kanskje likevel la ut. :)
Det beror vel på dumhet el. kompleksitet.Titt tei!
Bing [Bot]
Guddommelig kåt var Inanna, himmelens og jordens droning, som innsatte Dumuzi til gjeter av "det skjelvende huset i Sumer". Hun tok ham imot, hun møtte ham og han møtte henne; sedertret som reiste seg i kongens fang ble omfavnet av det skjelvende huset i Sumer, og Inanna bestemte derved hans skjebne. Siden han var funnet verdig, var blitt den utvalgte til et hellig bryllup med dronningen. I den guddommelige kraften de uendelige bølgene i kvinnenes skjelvende hus kan mannen risikere å bli tilintetgjort, kanskje til og med ofret slik Dumuzi ble. Men , gjennom en skjønn forening av det mannlige og det kvinnelige i Dumuzi fikk han være hos sin dronning halve året om gangen, det andre halve i dødsriket. Derfor gjenoppsto kjærligheten og fruktbarheten, i møte mellom kvinne og mann og i Sumer rikets blomstrende hager. For 5000 år siden var Inanna den store gudinnen.

" Inanna lente seg mot epletreet
                                      Da hun lente seg mot epletreet blottet hun sitt
                                      makeløse skjød.
                                      Den unge kvinnen Inanna priste sitt makeløse skjød
                                      og æret seg selv."

" Honningsamleren, min honningsamler gir meg søtt
                                        gudenes honningsamler, han er den som gir meg søtt
                                        han er den som skjødet mitt elsker høyest
                                        Hånden hans er honning, foten hans er honning,
                                        han gir meg alltid sødme
                                        Min ivrige, heftige navlekysser
                                        som stryker over de myke lårene mine
                                        han er den som skjødet mitt elsker høyest."

:innocent2:
Anonymous
Mmmmm....erotikkens suuuuus stryker meg dansende mellom tærne
og opp mellom knærne
en mild og søt følelse
en vind og en lyd
en latter og så to

da er det godt å bo på vår jord
:)
GjenopprettetMedlem
Likte dette og -eg,Tiril. :biggrin:
Du er god på Sumer! har du reist i det området?
Det virka ikkje like erotisk på meg,mangla faktisk ein ukjent nevnar for min del,kanskje litt meir fylde? :innocent2:
Uansett,mykje betre enn Kama Sutra.
Og du fekk med den guddommelege kåthet,før sedertreet rasa inn!
Bing [Bot]
Lurte litt på det med sedertreet, om jeg skulle ta med den. Det er mye i Inannas lovprisning av kjærlighet, sensualitet, seksualitet, som uttrykker en naturlig tilgang og eierett til egen seksualitet, hun definerer seg selv både som subjekt og objekt i prisningen av sin guddommelige kvinnekraft, og hele diktningen rundt Inanna er først og fremst lovprisning av henne som handlende, både i det erotiske og i det udødelige/dødsriket, livet mellom livene. Hun definerer en annen vei, synes jeg, en senere patriarkalsk dominerte veier til frelse for kropp og sjel.
Tar med meg fra Inanna, i det jeg er i nå, å kunne elske og verdsette meg selv som kvinne. Guddommelig kåt eller ikke, trenger ikke sedertreet for å definere min seksualitet, men ja jeg setter pris på at mannen finnes der ute i jungelen et sted. Direkte tilgang på kraft i det seksuelle. Sevjen stiger og nå er det vår.  :wub:
Anonymous
"Lazy":

Imidlertid får jeg nesten inntrykk av at mannens kjærlighetskraft ligger i hans lem, eller i hvert fall at den uttrykkes derigjennom. :w00t:  (Hvis jeg skal dømme etter svarene på dette diktet  :innocent2:)

Her kunne det vært hyggelig med en utdypelse, herrer. ;D

Mange takk for tilbakemelding. Dette må jeg imidlertid kommentere.
Situasjonen jeg opplevde og har forsøkt beskrive handler ikke primært om det erotiske, men i høyeste grad om å være tiltrukket av kvinnen. På den annen side, det erotiske er heller ikke utelukket, esensen er kjærlighet. Livets dynamikk og lek.
Anonymous
Men låt oss komma ihåg att det inte är toppen på snoppen som gör susen i musen, utan såsen i påsen!

:respect:  :razz:  >:(
Anonymous
"trumman":

Men låt oss komma ihåg att det inte är toppen på snoppen som gör susen i musen, utan såsen i påsen!

:respect:  :razz:  >:(

Du verden så mye tøys som kommer ut av denne tråden. Et morsomt vers diktet av en venn rinner meg i hu:

Ingen vet hvor haren hopper.
Ingen vet hvor fuglen flyr.
Alle vet hvor musa sitter.
Livet er et eventyr.

For ordens skyld: litt mindre såsing med påsen kan medføre mer sus i mus.
Anonymous
Förlåt. Jag skammar mig.
Anonymous
"trumman":

Förlåt. Jag skammar mig.

Ikke skam deg Trummis!
Skam hører ikke hjemme her i vår verden.
Kuken derimot......
psbot [Picsearch]
e det freddan nu, tro :lol:
venta lenge nu.... gormii?
Anonymous
Att jag skammer mig var noe tull å töys för h-vete, borde väl du fattat min gode Götteborgarebror med kuk-trumpinne! :D Det visade sig alltså vara en mer passande gåva till dig än jag först trodde då du fick den!!