Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Eit dikt treng ikkje bli likt
Det er jo inga skrive-plikt
Ein skriv for å trimma
Hjernen så den ikkje byrja flimmra
Eg skriv for di eg er galen
Det er terapi
som slepper galskapen fri
så eg ikkje gnaskar meg sjølv
på den snart oppetne halen
Treninga i seg sjølv
er for meg som skinande sølv
I joggedress og pannebånd
tastar eg ner klovnen i mi ånd
Så kan han leva her på sona
Forkledd som den kjente Wiona
Sola kvittrar på himmeltårne
Fuglane skin frå ein trikanta måne mens
Hermekråka sit i morgon tåka
og drikk brus frå eit speilvendt krus
Mens Harold tyggjer gummi-bamsar
Og latar som han dansar
Det er berre eg som veit at han
ingenting sansar
For medisinen han går på
blir knust til pulver
der den ligg strødd utover gulve
Nei no blir eg glad neia
ja så glad så glad neia
klart det eg er jo, neia
slikt Egnar seg ikkje på trykk
Seier Thorbjørn
Og ser på meg med det eine øyre
Som om han var forrykt
Ein kan ikkje lika alt
sa alltid far
før det smalt
og han tok sin whisky malt
For å gløyma at han var som meg
ein evig mamma-dalt.
Havsalt.
GjenopprettetMedlem
Hei Teleterkji!
Kva har hendt med deg??
Du verkar litt snål i humøret,sansar eg,når eg les det du skriv?
Har du hugsa medisinen din,pillarane med kryss og kors?
Du må døyva smerten veit du,kan ikkje la den siva utover slik.
Visst ikkje kan eg koma over med eit brett,eg har jo same dilerium som deg,same medisin og same doktor med runebomme.
Ring meg visst du byrjar å dirre,eller ring før det byrjar å dirre,så du treff tastane på telefonen. (berre ring meingong) 923571237 (*)
Din Jordveps forevver

Anonymous
Fortsett å skrive du tele. Er veldig glad i dine dikt

GjenopprettetMedlem
Jeg setter så uendelig pris på mangfoldet. Blir litt virrevapp av å lese diktene dine Teleterkji.. og derfor så elsker jeg de

Anonymous
Jeg liker dine dikt veldig godt, og gleder meg til neste.....

GjenopprettetMedlem
vennlege svar frå dykk,takk skal de ha.no blir nok Tele glad,når han kjem heim frå avdelinga.
Eg er Jordveps og er ein ravande gal venn av han,som av å til snik meg inn på nettet for å sjekka om alt er o.k. med T.
Han seier så lite for tida,ofte finn eg han frådande foran pcen,som om han prøvde å ta knekken på nokon der.
Eg reknar med at han ikkje bannar for mykje og nevnar navn,for me gjekk i same sundags-skule då me var veldig veldig små,og hadde sjølvaste gud som lærar der.
Eg ser han har klistra opp eit bilde av satan på veggen,men det er nok berre for å provosera dei som kikkar inn gjennom vinduet.(eller meg)
Forresten er det vel ikkje satan men ein bafomet,om eg hugsar rett,eg skal ta opp dette når han kjem heim i morgon kveld.
Han vill ikkje bli henta,og nevna noko om å ta snarvegen langs jernbanen,håpar han ikkje har walk-man på seg,som han pleier.
Ha ein avslappa kjærligheit sommar. :wub:
J.!
Anonymous
Sterkt å lese, Tele!
Så lekende lett danser du
på understrømmen
med den og
Takk
...og Jordveps, kanskje han skulle bli hentet likevel
er redd han blir borte om han skal gå på skinner...
gro
GjenopprettetMedlem
Hei på deg Gro!
Takk for hyggjelig oppmerksomheit.
Ville berre skyta inn,at sist gong eg skulle henta Telenor,byrja han å skrika mot meg og viste djevel-teiknet med hendene mot meg,
Som eg var ei vond aand,og då han endeleg blei løfta inn i forsete på bilen min,reiv han av knottane på bilstereo-panelet,som eg nettop hadde vunne i biltema-lotteri,og heiv dei på meg,så eg fekk blod-utredelse på eine augna.
Og plutseleg midt på motorvegen tar han tak i rattet og tvingar oss begge mot ein scandia-trailer i motsatt kjøyrebane.
Eg seier deg,det var på håret,det var snakk om millimeter før bilen og begge to blei mosa saman som eit trekk-spel.
Resten av turen,lo han og grein kvar gong eg kikka med skrå-blikk på han.heilt ute av balanse.
Så eg veit ikkje,skal ringa avdelinga og høyre med skyss-ordning.(stakkars ansatte).
Ha det fint så lenge,det bankar på vinduet,så eg må gå.
Kos frå Jordveps.

psbot [Picsearch]
takk teleterkji, eller jordveps eller kem det nu e
æ liker energien i diktene dine
æ trenger ikke "lese" di engang
bare ligger å koser meg på overflaten
og svømmer rundt
(trenger det i denne varmen)
GjenopprettetMedlem
Hello Ædni,kjekkt er det å høyre at du tek det kuli i varmen,her er det også deliriskt varmt,ser syner og høyrer lyder som ikkje er der.
Teleknekkji nevna deg med gode ord då han kom frå denne samlinga som han var på,han var så glad over å ha fått snakka med deg og dei andre kjekke folka der. Han ville ikkje stoppe å snakke den morgonen han kom heim trommande frå jernbanen.
Det var noko med han,lysande auge og fakter eg ikkje kjenner igjen,men eg tok det som eit godt teikn,det lukta bål og svidd hår av han.
slik det skal etter camping i det fri.
Ja no sitt eg på stolen hans her og låner den litt seige computaren hans,(må vere sukkertøy frå laurdagskosen som heng her)
Det er så merkeleg her når han er vekk-reist,mest som om han står rett bak meg og vil ta kvelar-tak på meg.
Og så desse makabre bildene han har hengt rundt seg,eit av paven som ligg naken på ei strand,og eit anna med bilde av meg,der han har klippa vekk augnene mine,to lysande hål igjen,og så denne fæle plakaten med bilde av opphogde kjøtstykker på eit slakteri.uffameg.klarar ikkje sjå på det.
(har nettop åte løvsteik).
Ha det godt i varmen Fine deg,og drikk mykje saft og vatn.
Nnnll nå heng tastane fast i kvarandre.eg må få vaska denne her.

Vennleg hesling Jordveps.
Nutch/CVS [Bot]
Ja, dikt og bilkjøring er to forskjellige ting. Men diktet likte jeg veldig.
Kjør på ditt spor!
Gåååja
Anonymous
No har eg fått ein venlig helsing og kos frå ein jordveps. Det har eg aldri fått før..

Eg helsar til jordvepsen og til Tele denne solvarme dagen og takker for dei gode innlegga!

GjenopprettetMedlem
det er jordveps på sonen
og veps på kontoret
det går helt i surr
ånei..der kom det en humle
pluss marihøner
og Ædni-mor
dannet "the final tribe"
i nebulas fjerne tåke
godt gåååja er her
og kan rette oppat
slik at jeg kan gro fram
som en fugl fønix

(kaffe)
Tele...kom hjem

GjenopprettetMedlem
Takk for vennlige svar dere...V
Til Jorveps: K o m d e g u t av h u s e t m i t t! ø
vem i all verden er det du du!tror du er,lukke deg inn på kjøkkenet mitt !!og mourrer deg medjamansonen,som odu var meg,melllllllllllllllllll--,
Jeg har jo disutert dette før med deg,du kan selv bli madlam,lkm medlemm.
Hvis du der ennå,kom deg av posten min,vi kan ikke være to på samme post. n u! nå nå nå /
Nå sitter jeg på datarommet her på avdelingen og låner en pc som klikker og lager rare suselyder,hva er dette dher??
kl Ja virker unnskyld,om litt sent fordi jekslen verket,og så medisinnq har jeg fåttt,heter proxymelonium fort,drikker den i små begger.usj.
men virker den godt.
her et dikk:
Liker å hvile
finne kviled
sliter i kvinnere
har sjø-harpun k
sjøenm er blå
fisker er små
båten må gå
le smille å vær gla
fo ver en dag j
en ga ve
skrive å skrike
like å snike
i køen bak
solen er someren kommet
vi kann bada naken å spa i sannen
me føtten oppi bøtten
neiiii.e,,,,skinner-.k
d'c
komme senere,tuuungg i hode vvcc :wub:

Anonymous
Der var du hjemme igjen!!
godt du ikke tok den fastnagla snarveien, puh..
men nå er jeg litt bekymra for knottene på panelet fra biltema-lotteriet.....
Og Inger Lise, en nydelig observasjon fra kontoret ditt
utrolig hva som summer seg innom der
Anonymous
jøss, dere er nå herrligge, hele bunten

æ sitt her å humler,, ehh humrer, ler, skratter, flirer,fniser, klokkler...o.s.v....o.s.v.
pufffffffffffff
Anonymous
Dette var særdeles fornøyelig lesning. Jordveps-surrealisme.