kraften er bare herlig den,etter mine erfaringer må man bare roe tempramanget ned så ikke folk rundt oss blir løfta å kasta i veggen,osv
man blir å beskyldt for å være sindt,når man kun er litt iritert,det er sånn andre kjenner det,så det beste for oss er å gå rundt å være glad.
skulle vi trenge utblåsing er det best å være alene.
Holde sin intensjon for det beste for seg selv å andre,det vi sender ut kommer sterkere tilbake,
det er mange ting man må forandre på det persjonelige plan, det har ivertfall jeg måtte gjøre.
Når man åpner opp skjer det mye med oss, vi må igjennom alle følelser som finnes,det værste for meg var når jeg måtte ligge i over et døgn å hate,jeg hadde aldrig hatet noen før,til slutt fant jeg svaret da ga det slipp,
husefreden min som jeg hadde hatt i flere år å var så stoldt over tok kvelden der å da.
energi er energi ikke rart man kan bli skremt sterke saker dette her ikke alt er like lett men det er en spennende vei,det er helt sikkert. klem bast La oss stå sterkt i oss selv i kjærlighetskrafta da har vi styrken som trengs på veien vår videre... TØFFE TAK TAR PÅ BAK OKI DOKI..