Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg er så lei sier jeg
lei av meg selv
mine tanker
reaksjoner
For hvem har vel ikke hørt
de indre demoner kalle
for å få en til å føle seg ille
de indre demonene
som hele tiden vil ha deg til å føle
at du ikke er bra nok?
De samme indre demonene
som vil ha deg til å følge strømmen
Gjøre det som alle andre gjør
Det kan være farlig å åpne opp sier de
"Farlig for hvem da" sier jeg
Men får aldri noe svar
Ber de om å forsvinne
Tar fram tromma for virkelig å
understreke poenget
At det går ann å være så dum
er en replikk som har vært gjentatt
til det kjedsommelige
Er jeg dum fordi jeg føler?
Er jeg dum som vil fortsette å åpne opp?
Er jeg dum som vil fortsette på min vei?
Min vei, ikke den som andre vil presse på meg!
Fortsetter på min vei
Men akkurat nå
har jeg lov til å være litt lei
Så kan jeg bruke resten av dagen
på å bare
være
være.... meg selv
GjenopprettetMedlem
Flott skrevet!
Desverre har nok mange følt på akkurat det du skriver.
Og heldigvis er vi mange som fortsatt har gått
veien videre!....likavel!

GjenopprettetMedlem
Viljesterk - lurer på om vi to er synkrone..

Iallefall i dag
Fint skrevet

Anonymous
Jeg kjenner meg så altfor godt igjen Viljesterk og Haler.
Akkurat nå går jeg rett frem, med en følelse av at
den kjente verden er i ferd med å rase sammen.
Takk for dine ord

GjenopprettetMedlem
Det er vel noe med det ja, den kjente verden som raser sammen. Og egoet, eller de indre demonene om du vil, som febrilsk prøver å få oss til å henge fast ved det gamle

Ja, jeg kjefter på meg selv. Ganske heftig til tider også

Og vet at det er en ting jeg så absolutt burde slutte med. Burde ta fram tromma hver gang frustrasjonene tårnet seg opp på denne måten, men så ble det skrevet dikt i stedet. Det var nok en mening med det også, kanskje det var flere som trengte å lese disse ordene akkurat i dag. I alle fall hjalp det meg å få satt ord på det, få det ut av systemet. Å gi slipp kan være en langvarig prosess har jeg oppdaget...

GjenopprettetMedlem
Det å kjenne på sine egne følelser kontra hva man mener andre (både folk og demoner)tror eller mener er en nødvendig prosess å gå igjennom.
Det å finne sin egen vei, er en prosess der man blir tvunget til å møte sine frykter face to face. Det å tørre gå den veien andre mener er feil eller *helt på jordet* er en tøff prosess. Her må man også finne sitt mot til å stå med hevet hode og rak rygg.
Jeg vil si at det å kjefte på seg selv er å ikke hjelpe seg selv. Kjefting skaper negativ energi og følelser. Men å skrive slik du gjør eller tromme, er å bearbeide på en flott måte.
Dette klarer du fint Viljesterk. Du har jo allerede kommet et stykke på din vei!
Lykke til og goklem fra ei som vet godt hva du går i gjennom!

GjenopprettetMedlem
Takk for vakkre ord
Viljesterk,det navnet kler deg,og gjør deg stor!

GjenopprettetMedlem
Ved å ta fram kraften og gi den til å snu seg selv i den følelse du føler seg mer komfortabelt med.Du har kraften som gir deg den følelse av makt til å styre omgivelsenes virkning på deg.Å gå rett fram med makten til forandring av seg selv eller de som ber om det ,rydder vekk tvilen. Å komunisere med kraften sin kan du.

GjenopprettetMedlem
vær deg selv du
Nydelig skrevet.
GjenopprettetMedlem
Har jobbet i hele dag med å snu den følelsen, og det har gitt resultater. En teknikk jeg har brukt i mange år har vært å skrive av meg ting, det brukes i perioder/situasjoner det ikke er naturlig å ta fram tromma. Har i lengre tid hatt hjelpere på øret som har fortalt meg gang på gang at jeg må lære å bruke kraften. Hittill har det dreid seg om å bruke den til healing, men det kan være en idè å gå inn og spørre. For i kveld har jeg fått kjenne min egen kraft på kroppen, en interessant opplevelse
En stor forandring som har skjedd i løpet av dagen, er at jeg har fått mye lenger lunte, jeg blir ikke så lett sint. Tipper at en del av årsaken til temperamentet lå i frustrasjonene som jeg ikke har latt få lov til å slippe til. Dette er vel ting som må ryddes av veien for at en skal kunne komme videre. Og videre SKAL jeg!!! I morgen er en ny dag, og jeg er i gang igjen allerede

Sengelektyren blir nok også i kveld "Vinden er min mor", som jeg har lest fire ganger før og alltid finner noe nytt i. Bruker den nå som et oppslagsverk, slår opp på en vilkårlig side, og finner svar på det jeg lurer på. Det slår aldri feil... En liten digresjon, men likevel
Ha en skikkelig god natt folkens, noe sier meg at det blir en aktiv en