Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
GjenopprettetMedlem
Gratulerer med gårdsdagen Bast -
Skal se hun bare var innom for å si hei  ;D
Jeg har ikke sett henne - hun fløy nok avgårde på håpets vinger.  ;D

Samme kan det være... ;D
Anonymous
Eller hva med en marsipantrukket fiskekake :razz: :beer:
GjenopprettetMedlem
"Tullsjura":

Ja bast, her er det bare å velge og vrake i oppskrifter.
Passopp har gått grundig til verks, som vanlig ser jeg  :w00t:

Ja, du skal jo stå for medisterkakene heretter. Skal jeg sende deg oppskrifter?
Anonymous
Takker passopp for 11 oppskrifter på jeddekaker,de for bruke dem de som liker jeddekaker, he he

jeg tror jeg å dimi er ferdig med våres diskesjon, ang å sende ut energi, det er nå engang sånn
man burde tenke seg godt om for det man sender ut kan slå tilbake sterkere en det som er sendt
jeg merker sånne ting, å har bestemt meg for dette er ingen lek,

de som ønsker å møtes på slagmarken,har jo valgt det selv
jeg har blitt fortalt av andre at jeg må ikke sende det tilbake, jeg har min egen frie vilje,

jeg har jobba lenge nok i energien til å ikke godta at noen prøver seg på maktkamp,
jeg jobber i kjærlighets energien, men den står å for rettferdighet å slår tilbake med dobbel kraft,
av det som blir sendt, skulle noen gå i kne må de ta ansvaret selv for sine handlinger.

nå er det sagt.å sånn er det bare,  skal man finne balanse kan man ikke bare stå med lua i handa som et spørsmålstegn ?
Det kan hende jeg har tråkka noen på bena her på sonen, med min uvitenhet eller intensjon, jeg skriver kun det som kommer til meg,har aldri hatt intensjon om å såre noen.

takker deg for alle dine gode å seriøse innlegg passopp, sonen hadde ikke vært den samme uten deg,

enig med deg tullsjura samme kan det være klem bast
GjenopprettetMedlem
"Passopp":

"Tullsjura":

Ja bast, her er det bare å velge og vrake i oppskrifter.
Passopp har gått grundig til verks, som vanlig ser jeg  :w00t:

Ja, du skal jo stå for medisterkakene heretter. Skal jeg sende deg oppskrifter?

Jeg har
jeg fant jeg fant  :w00t:
GjenopprettetMedlem
http://www.forskning.no/Artikler/2008/f ... 2383101.01

Digre gjedder gir vanntrøbbel

Å fiske ut store kannibalgjedder kan gi renere vann og færre miljøgifter hos både smågjedder, mort og abbor.
[....]
- I 2006 lagde vi gjeddekaker av fangsten vår, og det smakte skikkelig godt. Vi trengte ikke å tenke på miljøgiftene i gjeddekakene det året, smiler studenten.