Mitt namn Àr Sten. Sten HÄrd.
Sten HÄrd, mannen pÄ gatan. Det Àr jag det. En enorm, vidstrÀckande varelse som med nattsvarta tankevingar fÄr de allra mest garvade stÄlmusar att darra av skrÀck. Jag stÄr stolt med ett bankande hjÀrta för de svaga som kravlar i rÀnnstenen; horan, alkisen och pundarungen som skriker vid sin moders platta, sargade bröst.
Jag sliter batongen av polisfascisterna och tvingar dem till att odla frukt i sina hjÀlmar.
Jag tar hand om de missnöjda misfits som med sin utanpÄliggande kultur skakar finger Ät Dom PÄ Insidan av Verkligheten. Jag kastar bananer till de politiska apoflockarna och skjuter skarpt mot de dogmatiserade religionerna som förslavar de fria sjÀlar jag kÀnner och Àlskar i staden.
Jag kommer störtande rakt genom deras illusion pÄ min smarta visions silverhingst och tvÀttar solen ren frÄn sina flÀckar. Jag kastar en skugga mot mÄnens rund och klÀttrar likt Spindelmannen upp genom mÀnniskornas ryggradsfasad för att förfina och slipa deras hjÀrnbarks vindlande gÄngar; ett stereotypiskt arbete i var trolltrummares vardag.
Jag Àr er sjÀlsliga trÀdgÄrdsmÀstare. Jag klipper det gröna monsterogrÀset, som vÀxer i de kuvade folkets sinnen och som förhindrar sanningsblommorna frÄn att gro, med min andliga grÀsklipparmaskin.
for noen kraftfulle beskrivelser av dette HelteTrumman - lekkert!!!