Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Being stupid, feeling great
ord som dukker opp i mitt hode
being stupid? jeg?
i andres øyne kanskje
Hvem har rett til å definere
hva som er meg

Jeg sier JA til livet
JA til kraften
JA til meg selv

Løft meg opp på frihetens vinger
la meg kjenne vindens kjærtegn
la solens stråler danse i mitt hjerte
La kraften fylle meg opp
Being stupid
feeling GREAT
GjenopprettetMedlem
Being stupid, feeling great! Dette likte jeg.

Kan jo bety forskjellige ting. Som at andre kan se på deg som *rar* men at du selv har det fantastisk.!

Eller så har jeg ofte erfart at jo mer *stupid* (Crazy) jeg er....jo mer lever jeg!

Takk for flott dikt!
GjenopprettetMedlem
"Silva":

Kan jo bety forskjellige ting. Som at andre kan se på deg som *rar* men at du selv har det fantastisk.!

Eller så har jeg ofte erfart at jo mer *stupid* (Crazy) jeg er....jo mer lever jeg!

Ja takk, begge deler :biggrin: Du forsto akkurat hva jeg mente her ja. Det å tørre å slippe seg løs, drite i hva andre mener... Være litt crazy, i den forstand tørre å kjenne gleden, tørre å ha det gøy  :respect: Og hvorfor skal vi ikke det? Har det da så himla mye bedre sånn. (Dessuten har jeg en grunn til for å føle meg som jeg gjør, men det skriver jeg om siden) :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: (Og jeg er ikke forelska eller noe, hvis noen skulle finne på å tenke den tanken. I såfall er jeg forelska i livet som sådan)
GjenopprettetMedlem
Dette er jo bedre enn å Being great , feeling stupid.....den kjenner jeg bedre til  :w00t: ;D

Måtte vi being great - feeling great!
GjenopprettetMedlem
I am also
un poco loco.
Welcome to the club!  8)