Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Du er min blinkene stjerne
Du er mine blader på trærne
Du er min vinter, min vår
Du er mine føtter som går
Du er min sommer, min høst
Du er min sult og min tørst
Anonymous
Du må ha en uutømmelig kilde et sted!
Jeg har vært på jakt etter inspirasjon til en tale til min yngste sønns bryllup og lest alle dine dikt, men det har ikke vært helt lett å få ordene til å forme seg fra en mors ståsted. Har du noen tips der?

Derimot har min sønn funnet inspirasjon til sin tale i alle de flotte hyldningsdiktene til kjærligheten som du og  andre har lagt inn på denne siden.
GjenopprettetMedlem
så gøy at han har blitt inspirert  :icon_biggrin: jeg vet ikke helt hva slags råd jeg skal gi. jeg oppfattet hvertfall at du var på jakt etter å utrykke din kjærlighet til han? Jeg syns det er veldig gøy å bruke rim, og det syns jeg ofte gir diktet litt letthet. når jeg skriver så prøver jeg ofte å føle på om jeg får sagt det jeg føler inni meg ved hjelp av ordene jeg bruker. Kanskje ville det vært en ide å sett på bilder av din sønn, for å få fram følelser eller stemninger, opplevelser dere har delt? både fra han var liten og den dag i dag?