Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hvor har du vært?
Hele mitt liv har jeg ventet
hva jeg har ventet på
vet jeg ikke
Men jeg har ventet

Hvor har du vært?
Fremdeles venter jeg
hva jeg venter på
vet jeg ikke
Men jeg begynner å ane det

Aner konturer av hva som venter
Konturene av hvem jeg ER
Vet fremdeles ikke
hva jeg venter på
men jeg venter ennå
og det jeg venter på er GODT
GjenopprettetMedlem
Men...... där ÄR du ju!!!  :w00t: Heeeeeeej!
Nutch/CVS [Bot]
Venter du på deg selv?

Det er godt!

hilsen
Gåååja
GjenopprettetMedlem
Det er godt når ventetiden
på seg selv er over.

RITA  :wub:
GjenopprettetMedlem
Godt å vite at ventetiden er over :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Jepp....det er GODT! Tror det kommer litt nå og litt da jeg da......og noen ganger ganske så mye. Og så må det på plass igjen og pleies og stelles godt med.
GjenopprettetMedlem
Ventetiden er vel ikke helt over ennå, men er på god vei  (håper jeg) :innocent2: Mange prosesser har vært tøffe, men det vet dere vel alt om, så videre detaljer skal jeg spare dere for. Sikreste veien til forandring er å begynne med seg selv, og ikke minst jobbe en del innover.  :respect:

Vet det er folk som har som mål å gjøre minst en person glad hver eneste dag. Hva om den personen er deg? For du har også fortjent å kjenne gleden boble i deg, bare på grunn av at du ER. (Og den var myntet på alle her inne :wub:)

Trøtt hilsen fra Viljesterk...
Nutch/CVS [Bot]
"Viljesterk":

Ventetiden er vel ikke helt over ennå, men er på god vei  . . .

Trøtt hilsen fra Viljesterk...

Når du er hjemme kan du slippe viljen for viljesterk og trøtt er nesten det samme.

Slapp av og ha en god dag hos deg selv (jeg tenker litt på deg for at ikke du er helt alene)
Gåååja
GjenopprettetMedlem
Viljesterk og trøtt er nesten det samme... Har ikke tenkt på det sånn, men interessant teori jeg må tygge litt mer på :innocent2: Viljesterk har jobbet til langt på natt i det siste, derfor er hun trøtt  :innocent2:
Anonymous
Flott dikt, Viljesterk!  :eusa_clap: