Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Steike som jeg gleder meg
det bobler fram,
klarer ikke holde det inne
men gjør et tappert forsøk
Steike som jeg gleder meg
føler meg yr og gal
skulle nesten tro
våren kom i reprise
vårkåt?? er høsten nå jo!
Men i mitt stille sinn
opplever jeg våren på ny og på ny
forandringer som gjør meg glad
forventninger om noe som skal skje
Hvem har sagt det er galt
å ha vårfølelser om høsten?
Eller resten av året for den saks skyld
Vil nyte...
nyte livet i fulle monn
nyte følelsen av fullkommethet
nyte kjærligheten rundt meg
Uten blygsel
uten sjenanse
Forventningene gjør meg vill
urkvinnens brøl runger inni meg
va det godt???
jaaaaaaaaaaaaaaaaa
godt å kjenne at en LEVER
Steike så jeg gleder meg...
GjenopprettetMedlem
Jasså du är kåt du...
Ja ja... jag VET att jag är på ett norskt forum och inte å ett svenskt...
Men du Viljesterk... fundera några varv till, innan du lägger in den där på Trolltrumman...

GjenopprettetMedlem
Jasså du är kåt du... icon_redface icon_razz Grin lol
Kanskje det ja kanskje???

Hmmm skal vurdere å legge det ut på trolltrumman... Hi hi, kanskje jeg kan bortforklare med at jeg er jo
bare en "stakkars" nordmann

Kunne vært gøy å se hvilke reaksjoner som kom.. Får legge ut bilde og fullt navn der samtidig

Herregud, jeg sitter bare og har det steike gøy med å leke med ord. Men at jeg gleder meg til noe som skal skje i helga er jo ingen hemmelighet: JEG SKAL PÅ KURS!!!!!!!!!!!! Og ikke bare det, kurset blir holdt HER hjemme hos meg

Gleder meg sånn at jeg holder på å gå på veggene!!! Men stresser jo litt rundt med moppen og støvsugeren da

GjenopprettetMedlem
Ja, bäst att du lägger ut namn och TELEFONNUMMER
Kurs hemma hos dig?!
Grattis till det! Kul!

GjenopprettetMedlem
Telefonnummeret mitt ligger allerede ute på nett det, på min hjemmeside.

Men må legge til at jeg har jo to mobiler da, en som jeg bruker til jobbing og en som er privat. Vil ha mulighet til å styre hva som er jobbetid og hva som er fritid

Når det gjelder kurs, så er det fjerde gang det arrangeres kurs i sjamanisme her, på ett år

Selv deltok jeg første gang, og hadde veldig stort utbytte av det. Denne gangen er det et annet kurs, så da skal jeg selv delta også, ikke bare arrangere. Forsøker å bygge opp et seriøst sted, da jeg har et mål om at man ikke nødvendigvis skal være nødt til å dra til de største byene i landet for å delta på seriøse alternative kurs. Så da er det ikke rart at jeg gleder meg! Blir så gode energier på stedet her etter et slikt kurs, og det flyter jeg på lenge

Kurset skal holdes i det rommet jeg bruker som kombinert behandlingsrom/ trommerom. Blir ikke noe dårligere energi av at det allerede er tre trommer som blir oppbevart der oppe
Hadde absolutt ingen erfaring med å arrangere noe som helst før jeg begynte å ta tak i disse tingene, og sjenert som bare pokker. Det å skulle stå foran en forsamling og promotere kurs var for meg en utopi. Men likevel, i januar gjorde jeg nettopp dette, sto og snakket foran 35-40 personer. Verden går framover, og Viljesterk likeså...
Når det gjelder å stå fram, så forsøkte jeg å endre visningsnavn her inne en dag, til mitt fornavn, men det var selvfølgelig opptatt

Så jeg får bare godta en stund til at Viljesterk det er meg

Hmm hvor skal jeg poste diktet på trolltrumman mon tro??? har et manipulert bilde med strukket nese jeg kunne lagt ut

GjenopprettetMedlem
Det är kul när man ser tydliga avtryck i sin utveckling och får njuta resultaten.

Lycka till i helgen, med kursen.
Hehe... Ser att du lagt in dikten
GjenopprettetMedlem
Høsten er det fineste som finnes- er lett å bli vårkåt da

GjenopprettetMedlem
Det går jo mot vår i Saivo for tiden.
For min del har denne sangen blitt spilt av kontinuerlig i hodet mitt i det siste; Suvetar, den finske vårgudinnen:
http://www.youtube.com/watch?v=BjLTrKuK_Wg