Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg drømte i natt...
Det var et forholdsvis nytt bygg,to menn var etter meg,de ville ha noe fra meg.
På dette tidspunkt var jeg  ikke sikker på hva de ville meg, men tankene mine var mistroende.
Jeg følte nerværet stadig komme nærmere,igjennom koridorer jeg vandret.Bygningen var tom bortsett
i fra at jeg følte at det var to andre en plass.Plutselig ser jeg de to mennene,de vil ha noe fra meg noe viktig.
I søken etter hva de ville begynnte jeg å forstå at det var nøkkelen min de skulle ha.Neste scene blir som katt og mus,de tar nøkkelen jeg får fatt i den slik går det en stund.Jeg springer ned trappene og tror jeg har fått nøkkelen med meg,Jeg snur meg plutselig etter jeg hørte en sylskarp lyd av en nøkkel som detter ,ser opp på neste trappeavsats,nøkkelen landet i slow motion,armen min ser jeg også i slow motion i det den strekker seg opp og med en flott prestasjon griper om den.Jeg satt med følelsen at jeg
hadde klart det til slutt.Nå måtte jeg bare komme meg ut i et raskt tempo.Turen fløy ned trappene.Planen var å komme seg ut
på fremsiden,jeg gjorde helomvending og tok bakveien.Dette var et smartere valg,med take på de som kom etter.
Kom meg ut fant en sten, la nøkkelen i fontenen like ved og visste at faren var over........................