Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
For mange år siden hadde jeg en kjæreste, som jeg gjorde det slutt med.
Grunnen til det var at han vekket så sterke følelser i meg, at jeg ikke klarte å takle det.

I natt drømte jeg at han stod for seg selv, og så ned i bakken. Han så forferdelig trist ut. En venn kom bort til ham, og spurte hvordan det gikk.
Min tidl kjæreste sa at han alltid kom til å elske meg, og så gikk han.

Jeg stod like ved siden av dem, men de la ikke merke til meg. Etter at jeg overhørte denne samtalen, sank jeg i sammen på en stol. Det var som om luften gikk ut av ballongen. I drømmen innså jeg at jeg elsket ham høyt, og jeg hadde veldig lyst til å gå etter ham. Men jeg gjorde nå ikke det da.

Jeg antar at drømmen handler om at det holder på å skje en healing av hjertet. I dag har hjertet boblet over av gode følelser  ::) :biggrin:
GjenopprettetMedlem
"Tullsjura":

Jeg antar at drømmen handler om at det holder på å skje en healing av hjertet. I dag har hjertet boblet over av gode følelser  ::) :biggrin:

Da antar du rett, så flott  :eusa_clap:

RITA
GjenopprettetMedlem
Det er så viktig å erkjenne sine innerste innerste følelser :wub:
og erkjenne at de er der :wub:
GjenopprettetMedlem
Ja, det er visst viktig.
GjenopprettetMedlem
En fantastisk drøm! Jeg spør meg om det var en vanlig drøm, eller et virkelig besøk?
:wub:
GjenopprettetMedlem
hmmm ... æ håpe det e en vanlig drøm  :w00t:
GjenopprettetMedlem
hehe , bare du har svaret på det. Flott var det jo uansett. :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Jada, flott va det nu