Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
psbot [Picsearch]
Æ hadde en merkelig drøm i natt.
Drømte at æ va i "paradis". Akkurat som Adam og Evas Paradis. Der va det en mann som va en "frister". Han ville ha meg med på vill og heftig sex. Dette e en mann æ kjenner i virkeligheten. Han e en utrolig klok, vakker, ung og sterk mann, og mitt vennskap til han arter seg slett ikke på den måten, som i drømmen.
Han gikk rundt i drømmen og prøvde å forføre meg. Han lirket og lokket, men æ va standhaftig(skjønner egentlig ikke koffår :lol: )
Det va en mann til i drømmen. Det va min eldste sønn, på 21 år. Han svevde rundt som en engelen. Mild, smilende og vakker.
Så har du meg..... æ hadde mitt svare strev med å drepe slanger. Det va slanger overalt. Æ sprang hit og dit, hugg hodet av slangene, og stadig dukket det nye slanger opp. Æ jobbet som en gal i drømmen. Så kom fristeren og prøvde å ta meg..... hugge hode av slange, så svevde engelen rundt med sitt vakre smil, hugge hode av slange,  så dukket det nye slanger opp ,overalt. Jobben va endeløs.
Æ våknet opp, våt av svette.
Forundret,
redd for vennskapet mitt med mannen,
og redd meg sjøl.
GjenopprettetMedlem
Hei Didi!

Takk for at du deler drømmer med oss.

Jeg tenker etter å ha lest dette,at du har vært inne i din sønns verden og sjamanisert.

Som mor har du en udødelig og kjærlig omsorg for ditt barn,som får arketypiske dimensjoner i drømmen

og krefter som spiller på sex og formering kan være med å rive ned den trygge verden du ønsker for dine.

En endeløs jobb,som du selv så godt sier. Så lenge en kjemper for denne tryggheten vil en også måtte kjempe mot krefter

som vil den andre veien,løsrivelse,forførelse,vill heftig sex,hengivelse til det ukjente og pirrende.

Klem frå  Ådne.
    :wub:

psbot [Picsearch]
Ådne :wub:
Du skulle bare visst kor klok du e :respect:
Det der traff meg midt i hjertet og  i mitt hode.
Plutselig ser æ det bildet som drømmen skaper....
å det va godt....
trudde et lite øyeblikk at æ sku miste meg sjøl
i mitt arbeid med min sønn, som har rusproblemer.