Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Kjære  :wub: dere som er innpå drømmearbeid...

Det er fantastiske drømmer vi kan ha som klarer opp...
I natt hadde jeg en drøm jeg tror jeg selv kan tyde..

Jeg har vært inni en slags transformasjons periode nå i en måneds
tid hvor ting har gått veldig kjapt, som om jeg nesten mister virklighets begrep...

I natt drømte jeg at jeg var oombord i en stor ferje...
Plutselig vendte den mer og mer mot høyre og tok en hel rotasjon
rundt hvor den rettet seg opp...

Opplevelsen opplevde jeg merkelig nok ikke skrekkfylt pga jeg kjente det ville gå bra...
Ser på det nesten som den endringen jeg har hatt siste tiden, masse endringer og fornemmelser
om ting...Masse gamle mønstre som nå har slippet taket...

Har dere noe dere får opp angående meg og min drøm så er jeg takknemlig for det dere deler  :wub:

ha en strålende dag :)
Anonymous
ja jeg er ingen drømmetyder  ;)
men at dette er gamle mønstre som har sluppet taket
høres fornuftig ut, tok en hel rotasjon (sirklen) intrigreres å starten på noe nytt  :biggrin:
bare mine tanker til deg  :wub:
klem bast.
GjenopprettetMedlem
Hei Prana

Noen av de sterkeste drømmene jeg har hatt , har handlet om båter. Den første båtdrømmen jeg husker
var da jeg var tjue. Da kom jeg ikke ombord på båten. Det var mørkt og stormfullt rundt meg der jeg
prøvde å holde meg sittende på en trestol midt utpå havet. Jeg falt selvfølgelig ned idet skipet forsvant langt
borte i horisonten.

I neste båtdrøm, tre år senere, bodde jeg på et lite gammelt loft hvor jeg hadde hengt opp bilder av
skip på veggen.  Jeg gikk ut og det regnet ute. Jeg gikk på et utested der jeg møtte en ikke hvilken som
helst gammel mann. Ansiktet hans forvandlet seg først til en ung vismann, så til en gammel heks/urmoder.
Sterke energier.

To år etter det igjen, på et healerkurs, kom jeg tilbake til det samme stedet som jeg var i den første drømmen.
Det samme havlandskapet. Jeg lå i vannet. Det var flere robåter rundt meg, og det lå skjelletter i alle båtene. En
liten fisk kom og beit meg i nesa. Det var så fredelig og det var soloppgang.

Tre år etter det igjen har jeg hatt to båtdrømmer. I begge drømmene, har jeg vært ombord i båten.
Da har det vært intressant å observere hva som skjer ombord.

Noen sier at drømmer om båter kan symbolisere reisen på livets hav. Selv har jeg erfart at disse drømmene kommer
når det er markante overganger i livet. De har vært sterke og jeg har brukt tid på å finne ut hva de har betydd, fordi
de handler om ubevisste ting, karmiske ting, som jeg har måttet jobbe med.
Vann kan symbolisere det ubevisste eller følelser, og særlig det ubevisste hvis det er på havet.

Nå ser jeg tydelig gangen i det her, og nå gjenstår det kanskje bare en drøm hvor jeg er kapteinen på båten.

Hadde du ikke skrevet noe om din egen tolkning av denne drømmen, ville nok jeg uansett tolket det likt,
at du tar en helrotasjon i livet som rører med mye, noe essensielt i hele din tilværelse.

Kristin