Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
AdsBot [Google]
Dette er en drøm som har kommet til meg flere ganger i det siste, som jeg håper på DIN hjelp til tolkning. I og med at jeg også ofte får «Lizard» (har med drømmer å gjøre) når jeg er inne på
http://www.medicinecards.com (tegn, tegn...) så kanskje det betyr noe
Jeg sitter på et legesenter, føler ikke at jeg er syk, men i en ventesituasjon. Været er fint og jeg sitter ute, rett ved inngangen. Derfra kan jeg se resepsjonen gjennom en glassdør.
Der inne ser jeg en dame fra «Galebevegelsen». Hun står og vurderer noen bøker med merkelige omslag. Bøkene viser kvinneportretter, tegnet i 30-talls stil, med romantisk preg. De kunne vært «dameromaner», hvis det ikke hadde vært for at jeg ser at forfatteren er Ailo Gaup(!)
Kvinnen fra «Galebevegelsen» kommer ut med et par bøker. Ser på meg og går videre. Jeg går inn i og snakker med damen i resepsjonen. Hun viser meg mange kasser med bøker, som Ailo har skrevet. Jeg prøver å velge hvem jeg vil kjøpe, men det er vanskelig å velge for omslaget er så forskjellig fra innholdet. Titlene er også veldig like. Jeg velger til slutt, og håper at jeg får med meg den romanen der Ailo oppsøker sine røtter for første gang.
Sensis [Crawler]
Kansklje er du en dame som leter etter din indre mann for å bli healet?
Kanskje er du en dame som drømmer om Ailo?
Kanskje er du tiltrukket av galebevegelsen?
Kansskje er ditt drømmeliv en dameroman?
Kanskje mener du at Ailos drømmer er dameromaner?
Kanskje leter du etter din opprinnelse?
Kanskje lengter din kraft etter å kunne danse fritt?
Drømmen er et skritt mot opplysningen...
Mvh Ailo
AdsBot [Google]
Ha ha, kanskje det er litt av alt ja

Men jeg tror jeg satser mest på det siste du skriver ...
GjenopprettetMedlem
Hei Liljee.
Du forteller i drømmen din at en kvinne viser deg kasser med bøker.
Kan jo enkelt fortalt bety----Rydde opp i noe,Sortere ut,Ta en avgjørelse,Et valg,Kaste noe gammelt og begynne på et nytt kapittel.
Fra Tara

Anonymous
Hvis du vil lære en mann å kjenne, lytt
til det han sier. (Kinesisk ordtak)
AdsBot [Google]
Hei Tara.
Det kan absolutt være noe i det du skiver. Det er det mitt liv består mest av akkurat nå!
og til Anced:

Yahoo Slurp [Bot]
Hej Liljee
Jeg synes du er en modig person

Tak fordi du delte det med os andre.
Hilsen Shamanen

AdsBot [Google]
Hei Shamanen
Det er det beste komplementet du kan gi til meg