Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
I drømmen stod jeg utenfor et hus, og tok meg en røyk for å slappe av og få meg et pusterom.
Det var litt utrygt å være inne i huset, der det var en del folk. Virket som det var samling, el kurs.
Det var spesielt en mann der som gjorde meg nervøs. Stort sett var han rolig og grei, men plutselig kunne han finne på sprell.

Videre i drømmen kom han strenende ut, sammen med et par andre. Han kom rett bort til meg, og stilte seg så tett inntil at han
trådde på tærne mine.

Jeg var litt forundret over at det ikke gjorde vondt, siden jeg kun hadde lester på meg. Jeg ba ham flytte seg, for kunne han ikke
se at jeg kun hadde lesta på meg. Forundret trakk han seg litt tilbake.

Jeg ble deretter stående lenge og betrakte lestan mine, som var grønn i bunnfargen, med litt blått og rødt mønster i. De var en herlig fargeklatt mot den hvite snøen. Jeg var også takknemlig for at lestan beskyttet meg mot mannen. Det var sånn jeg tenkte i drømmen.
GjenopprettetMedlem
Slutt å tenk i drömmen.

Stockholm är inte så långt bort.
GjenopprettetMedlem
"Vakker Forvandling":

Stockholm är inte så långt bort.

Skjønte ikke helt den setningen der. Hva har stockholm med dette å gjøre?
GjenopprettetMedlem
Hi Tullsjura,

Odin is in Stockholm at the moment and he needs shamans.

Regards from Odin and myself.

Ps. With the speed of Sleipner I can ask him to visit you so that he can teach you Norse Shamanism.
psbot [Picsearch]
vakker forvandling!

kan ikke du og Odin holde dokker til en egen tråd

å ikke komme inn å ødelegge alle andre sin?
GjenopprettetMedlem
Jag ber så mycket om ursäkt heididi att Odin och jag gör dig upprörd.

Vi skall hålla oss borta från din tråd och hålla oss till nornornas tråd.
psbot [Picsearch]
det e ikke min tråd, men dokker forstyrre det trådene egentlig handler om.
Æ gjør også det av og til    :razz:.... men ikke konsekvent