Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg sov på ryggen en natt tilbake, og drømte at jeg hadde et nydelig blondt lite barn på brystet/magen, og at min nåværende kjæreste var faren. Jeg er ikke mor fra før av, men følelsen av den overveldende omsorgen for det lille barnet var helt annerledes enn noe annet jeg har følt. Det var helt utrolig

Kan det være mitt fremtidige barn's sjel som var på besøk eller hva tror dere?
GjenopprettetMedlem
For en fin drøm. Det vil nok vise seg i fremtiden, om det var ditt fremtidige barn du drømte om.

Jeg tror på at et barns sjel kan komme på besøk, og jeg har selv møtt min nevø i en drøm, før han kom til verden.

Ellers fikk jeg tanker om at det kan være ditt indre barn, du drømte om.
GjenopprettetMedlem
<t>Jeg er enig med tullsjura har at dette handler om ditt indre barn.

Når man drømmer om barn, så handler det ofte om ens indre barn. Vi har en tendens til å glemme vårt indre barn - det trenger oppmerksomhet og kjærlighet. Kanskje du skal gå inn i deg selv å se hva dette kan handle om?? trenger ditt indre barn oppmerksomhet??

Var barnet nyfødt kan det handle om et nyfødt aspekt som har kommet inn i livet ditt, eller at noe nytt er i ferd med å komme til. Når man drømmer om sin elskede så handler det om at animus/anima forenes, kjærlighetens fullbyrdelse - et foreningsaspekt.

Kanskje du og din kjæreste har snakket om å bli en familie eller gå ett skritt videre i forholdet deres. Kanskje du har tenkt mye på det i det siste??

Lykke til - Det var en flott drøm

RITA</t>
GjenopprettetMedlem
Takk for fine kommentarer

Jeg har ikke tenkt på at dette kan handle om mitt indre barn, men jeg kan se for meg at jeg har forsømt det litt. Om det er en magefølelse dere begge får, så har dere nok rett! Jeg tror jeg skal gjøre litt research på dette med vårt indre barn, jeg vet ikke så mye om akkurat dette..fortell gjerne

Jeg tror både jeg og kjæresten min har tenkt på dette med barn, men ikke snakket så mye om dette helt ennå. Jeg ønsker meg barn ganske sterkt da, og jeg tror at han også gjør det

Barnet var ikke nyfødt men ca 2 år, nakent,under et mykt teppe og lå mot magen min i fosterstilling. Det var helt rolig, stille og rett og slett en fantastisk vakker nydelig gutt Følte en enorm kjærlighet mot barnet.
GjenopprettetMedlem
<t>Når man drømmer om et lite barn som er 2 år - som du har gjort - kan det handle om noe som skjedde deg når du var like gammel- eller noe som skjedde for 2 år siden - som du har "gjemt" i underbevisstheten og som skal opp og frem i lyset - noe du må møte og akseptere. At barnet var naken handler om følelser. Når vi drømmer om nakenhet så handler det om om følelser. Klær er beskyttelse - nakenhet er det motsatte.

Det er noen følelser som du er klar til å vise verden - som du ikke trenger å beskytte og gjemme lenger.

RITA</t>
GjenopprettetMedlem
"RITA":
Når man drømmer om et lite barn som er 2 år - som du har gjort - kan det handle om noe som skjedde deg når du var like gammel- eller noe som skjedde for 2 år siden - som du har "gjemt" i underbevisstheten og som skal opp og frem i lyset - noe du må møte og akseptere. At barnet var naken handler om følelser. Når vi drømmer om nakenhet så handler det om om følelser. Klær er beskyttelse - nakenhet er det motsatte.

Det er noen følelser som du er klar til å vise verden - som du ikke trenger å beskytte og gjemme lenger.

RITA

Tusen takk for svar, det var virkelig spennende å lese. Jeg tror dette kan være om noe som skjedde for 3 til 4 år siden, da jeg hadde et veldig vondt samlivsbrudd, eller det kan være om min eks jeg slo opp med for 2 år siden.

Nå får jeg bare finne ut av hvilke følelser det er som jeg gjemmer på..Det kan være at jeg ikke åpner meg totalt mot kjæresten min ettersom jeg er redd for å skremme ham bort med kjærligheten jeg har for ham. Holder litt igjen for ikke å bli såret fordi jeg frykter at han ikke føler like sterkt for meg.. Har så masse å gi, men er redd for å ikke få tilbake.
GjenopprettetMedlem
du behøver kanskje ikke lete så mye lenger etter svar, for du har det selv.

Du må huske på at vi sitter med nøkkelen selv, vi må bare ikke lete så alt for mye etter nøkkelen - den dukker opp når den skal og det kan jo se ut som du har funnet den :biggrin:

Lykke til min venn

RITA