Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
<t>Jeg drømte at ei skjære kom flygende inn gjennom kjøkkenvinduet, og landet på gulvet.

Skjæra satt der en stund og så på meg. Den hadde sånne triste og sorgfulle øyne, at jeg fikk skikkelig vondt i hjertet av å se det.

Så fløy den inn på stuen, og jeg skyndet meg å lukke opp altandøren, sånn at den kunne fly ut.

Drømmen gjorde meg trist :sad2:</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Skjæren viser sjura

én del av sannheten

sjura åpner døra

så skjæra kan fly ut...</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Eg har lest dette mange ganger.

Følelsen eg sitter igjen med er at det er på tide å ta imot friheten,

den er innenfor rekkevidde.

Det er bare å åpne døra og fly ut...??</t>
GjenopprettetMedlem
Skjæra er jo en "tjueradd" og i eventyrene følger den heksa...noe som faktisk er bra - for når heksa begynner å bevege seg - følger skjæra med

Skjæra symboliserer urinstinktet og frihetens vei. Den symboliserer også et fortrengt visdomsaspekt.

Din skjære kom flyvende inn vinduet og vinduet representerer åpningen mot verden og friheten ut til livet. Du sier den fløy inn i stua og du fortet deg for å åpne verandadøra - for å slippe den ut.

Er det noe hos deg som er litt innestengt?? som du trenger å få ut?? Har "heksa" og skjæra begynt å røre seg i kjelleren??

RITA
GjenopprettetMedlem
<t>Jeg har flere ganger drømt om dyr som kommer inn/prøver å komme inn i leiligheten. Jeg har drømt om en ravn som presset seg inn vinduet på tross av at jeg prøvde å holde den ute. En annen gang hadde den kommet seg inn fordi jeg ikke hadde vært hjemme og passet på. Ravnen begynte å sirkle rundt i stua på en truende og tung måte, og jeg kastet vann på den for at den skulle holde seg unna.

Jeg har også drømt om ravnens øyne. Mens jeg satt på toget så jeg ut av vinduet og fikk øye på noen ravner som satt og hakket på et kadaver. Når blikkene våre møttes begynte ravnens øyne å utvidet seg og lyse skinnende hvitt, og det var som å se inn i en annen verden.</t>