<t>Jeg hadde en nydelig drøm forleden natt.
I drømmen satt jeg på et soverom, og snakket med en eldre mann. Samtidig kunne jeg se meg selv utenfra. Jeg stod også ved dørkarmen og tittet inn på meg som satt og snakket med mannen.
Mens jeg stod der og betraktet oss, opdaget jeg plutselig en blomstereng i magen min. :w00t:
Det var praktfulle blå og røde blomster, som glødet av et intenst lys. Blomstene begynte å vokse seg ut i fra magen, og strekke seg oppover mot hjertet mitt. Det glødende lyset rundt blomstene ble også sterkere. Tilslutt kunne jeg bare se ansiktet mitt, for jeg var nærmest dekket av blomster. Mellom meg og mannen, roterte det blomster rundt i en sirkel.
Jeg gikk bort i fra dørkarmen, og gikk bortover en mørk gang, og videre ned en mørk loftstrapp.
I forkant av denne drømmen, og rett før jeg sovnet, hadde jeg et syn. Jeg så ørnens blikk, litt vendt fra siden. Ørnen forsvant og andre dyreøyne kom til syne. Men jeg fikk ikke tak på hva slags dyr det var.
Så hørte jeg plutselig tromming like ved øret. Jeg ble glad over å høre trommingen, men ble så skuffet, for det varte i bare noen få sekunder. Jeg har bare hørt det en gang før, såvidt jeg kan huske. Den gangen var det en forberedelse, et varsel om noe som skulle skje.
Lurer på om trommingen jeg hørte nå, også er et varsel om noe.</t>