Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
<t>Jeg: Hei, vet du hva eller?

Han: nei?

Jeg (tankeløst): -Jeg drømte noe helt merkelig om deg. Du var sperret inne alene på et rom. Så kom det en mann og vridde nøkkelen om i en slags lås inne i magen din, og det gjorde at all kraften din forsvant. Dette ville føre til at du kom til å dø en langsom og smertefull død med store magesmerter. Var ikke det rart eller?

Han: ååå neeeei…

Jeg: hva?

Han: Jeg tror jeg har magekreeeft

Jeg (tenker): faen . :-X</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Jeg ler nervøst

av din mørke humor

mens stormen

uler gjennom fortidens

kranium</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Hvorfor gikk det en faen i ham og hva slags nøkkel ble brukt?</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Fanden går i ham for å minne ham på at han er et menneske som hører til på jorda, og ikke et lysvesen fra Pleiadene. Men det har han ikke skjønt ennå.

Nøkkelen var av den litt gammeldagse typen som brukes til å låse rom og skapdører. Den kan ha vært av jern. Jeg har forresten tidligere drømt å få en nøkkel av gull med en stor gullring på, som det nok var meningen at jeg skulle bruke til noe viktig, men hva det var har jeg glemt.</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Nei, ingenting er som smerte for å få oss ned på jorden :exclaim: Åpnet eller lukket nøkkel for det som lå i magen?</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Med en slik gullnøkkel ,kan du åpne opp fastlåst fandenskap med hellig kraft

Du har nok fått denne drømmen for å få en påminnelse

om din nøkkel,som er ditt magiske redskap i den åndelige verden.

En sjaman jeg kjenner på den andre siden av fjorden

kunne fortelle at han hadde fått et magisk blått sverd i en drøm

som han kunne bruke i kamp mot sykdoms ånder å annet fandenskap.

Men han måtte ikke bruke det når han var sint,for da kunne han komme til

å hugge hodet av tilfeldige folk,og kappe dem opp i småbiter,da ville han også miste sverdet forgodt.

Så det hvilte et stort å tungt ansvar med å eie dette magiske sverdet,

for ofte testet åndene ham ved å sette ham opp i situasjoner der det var lett å bli skikkelig forbannet.

Men da mannen en slik dag oppdaget at det var nok å trekke sverdet og vise det fram,

i truende situasjoner,så ble han mer å mer glad i sitt magiske våpen,og trakk det gladelig opp

når en anledning bød seg,til skrekk og advarsel for uhygge-bringerne ,inntil den natten kom at det ble byttet ut av et annet redskap,en magisk hatt som han kunne ta på seg for å komme forbi den lettlurte

portvokteren i gullnissens hule,og dermed leve et godt liv med salt til grøten og varme klær til minsten.

Gullnissen er en som blir rik på andres skatter,og der inne fant mannen mange stjålne magiske verktøy.

Bl.annet det blåe magiske sverdet hans,og en magisk ulv med diamant øyne,og halsbånd av krystall.</t>