Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Kjære drømmer

Dere er en like stor del som livet.

Det finnes ikke ett annet skille enn det bevisste sinn og det at kroppen hviler...

En ting som er ugunstig i forhold til drømmene er når dere sovner med tv, data, stimuli i hodet som

jobbes med i drømmene..Det å legge seg med positive affirmasjoner, bønner, meditasjon og healing er magisk...

Jeg oppfordrer alle til å tømme sinnet/stresset før leggetid for å oppnå drømmer du kan lese

Jeg la meg i går etter en healing med Raphael og Mikael, jeg gav slipp på mine eteriske bånd til mennesker jeg kjenner stråler negativt mot meg...Som healer kobler vi connections med de fleste vi healer, og det er viktig å ikke la alt ramle innover oss...Jeg bearbeider/kuttet disse båndene og sovnet inn i healing

Våknet opp med en drøm jeg ble veldig knyttet til...

Folk fryktet meg, eller de torde ikke legge sine bekymringer over på meg...Jeg glødet..Ekspanderte i feltet mitt i det de nærmet seg...Som om jeg var så ren og kjær at de skånet meg for dems egne negativiteter som de kom til meg med? helt utrolig hva virkning det har å legge seg positiv og i fred <3

Dreaming blessings to you all <3